Film: NutCrucker Productions 2

Vad är det för kamera ni filmar med? Det kan ju inte vara någon speciellt bra med tanke på att "slowmotion" klippen hackar fram...

annars var filmen ganska tradig i mitt tycket... men Hennings 360 flip var schysst!

Kameran ligger på 5.2 migapixlar så den är rätt så bra . det är pogrammet vi gör den i det är därför den hackar :P

bra hoppning, men musiken sög o de hackade i "slowmotion" klippen:)

Senast ändrad:
Gubbar förtusan nu blev jag besviken :(
1. Skaffa en bra kamera
2. Ett nytt video editing program använd aldrig Windows Moviemaker d e kass.
3. Gör den längre och variera tricken och filmen blanda det med andra grejjer.
4. Den funkar men jag blev helt klart lite besviken på gubbar gör aldrig förmånga studsmatte filmer nästan alla hatar dom....

// Paul Carmichael ha d bra ;D

Lägg märke till dom mogna rörelserna med handen där i början på han i badshorts!
Det är sånt som är så coolt.Bra slowmo effekt också hackar inget o så :@
Fy fan, jag tyckte min film va dålig men det här tar ju hem det priset.

Konstruktiv kretik, hört talas om det någon?
bra att ha börjat någonstans, kan ju bara utvecklas och bli bättre.. Hennings 360 flip höjde filmen rejält... Är inget stort fan av studsmatte filmer då det oftast blir väldigt monotont.. fler vinklar, stativ, annat redigerings prog. så slowmotion klippen inte blir hackiga är att föredra för att höja kvaliteten på filmer..

alla studsmattefilmer suger stenhårt. om det ska vara nån så ska det vara på en riktigt stor gymnastikmatta, helt inomhus, och med sjukt bra kvalitet/bra redigering.

asså de är ju i stort sett inge fel på hoppningen, men de skulle bli riktigt mycke bättre me stativ eftersom ni verka va lite skakig på händerna;P å gärna lite mera hoppning å andra vinklar.. (jobbigt å kolla när man inte ser hela personen som hoppar). men med den hoppningen så skulle de kunna bli en mycke bättre film!! så fortsätt å filma å ta inte åt er av alla dom som är sura å griniga för att de inte fins snö!;)

piiss

amatörer kanske dom är men va spelar de för roll!?! jag tror inte dom lagt at filmen för å se om folk tycker dom är bra eller inte!! såna som bara trycker ner gör att de blir så jävla dålig stämmning här på freeride! och om du är så mycke bättre, visa de! om du inte tycker om filmen kan du väl försöka ge dom tips å råd hur dom kan göra nästa film bättre, snälla!

me_mogul sa:
amatörer kanske dom är men va spelar de för roll!?! jag tror inte dom lagt at filmen för å se om folk tycker dom är bra eller inte!! såna som bara trycker ner gör att de blir så jävla dålig stämmning här på freeride! och om du är så mycke bättre, visa de! om du inte tycker om filmen kan du väl försöka ge dom tips å råd hur dom kan göra nästa film bättre, snälla!
tack.

Henrik_koivisto sa:
Konstruktiv kretik, hört talas om det någon?
bra att ha börjat någonstans, kan ju bara utvecklas och bli bättre.. Hennings 360 flip höjde filmen rejält... Är inget stort fan av studsmatte filmer då det oftast blir väldigt monotont.. fler vinklar, stativ, annat redigerings prog. så slowmotion klippen inte blir hackiga är att föredra för att höja kvaliteten på filmer..
Tycker Henrik_koivisto har helt rätt. Fan grabbar,
kidsen gör en film och är jättenöjda själva,
såvafan, lite tips skulle behövas för att man inte
ska gråta sig igenom en film till ;D

Jag tycker iaf att denna film är lite för "everyday",
inget sådär lite nytt förutom Hennings "360 Flip".
lite för lik allt annat, prova och ställ studdsmattan
på något roligare ställe där man kan höja nivån lite..
så man kan hoppa upp/från/till/emellan olika saker.
Ja, låt fantasin flöda.

/G

Senast ändrad:
riktigt dålig... men träning ger ju färdighet :) men hennings 360 flip på skate va skill..

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp