[Film] Riksgränsen i början av maj

• Trådstartare Trådstartare psander
  • Start datum Start datum
P

psander

Guest
Film från Riksgränsen i början av maj. Redigerad i MovieMaker och håller därmed ingen jättebra klass. Ge gärna konstruktiv kritik!

Nice film, redigeringen var väl inte så märkvärdig, men den dög. Åkningen var väl också hyffsad tror jag

I början är det Audioslave med låten Shadow on the Sun men jag tror att du syftar på den andra. Det är John Frusciante och låten Murders.

den heter john fruisciante - murderers
edit oj psander hann före

Senast redigerad av en moderator:
skön bc-kickar, såg era foton också , ni såg ut att ha j*vligt roligt asså:P

varför inga frontflips calle??

Senast ändrad:
Jag tyckte den var skit grymm gillar amtörfilmer för då känner man sig inte så jätte dålig.

nice bc hopp såg nu att det inte var så litet som jag trodde =)

Senast ändrad:
Jag tycker den var rätt härlig! Lite synd den där "brutala" övergången mellan den första (sköna) låten och john frusciantes murders. Sen så dom där flasharna som kommer vet jag inte om jag ska vara ärlig varför man lägger in dom. Det här är inte första filmen jag ser sådana i men jag tycker i alla fall att dom förstör.
Fin film, fortsätt så.

hehe...jo övergången blev lite konstig men egentligen var det tänkt att vi skulle använda CunninLynguists-Hellfire men vi ändrade oss till Murderers istället. Blinkningarna kom då till musiken men eftersom MovieMaker inte har den funktionen får man klippa och lägga in effekten i efterhand. När vi bytte låt orkade jag inte ta bort dem.

Tack för berömet:D

Bra jobbat killar! Bra musikval enligt mig, jävligt bra!
Övergångarna mellan låtarna var kanske inte helt bra, nått att tänka på.
Nämen sjukt kul film, man blir åksugen!

riktigt bra film! redigeringen tänkte man inte så jätte mkt på, alltså var den grym, eftersom man lägger ofta märke till redigering om det är för mkt eller lite.

skön känsla oxå! mkt bra! =)

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp