Film: Sgp...

första filmen var långtråkig.. mkt dåliga eller inte dåliga men klipp där de inte hände mkt än upp rail ner.. kanske bättre å ta me fler klipp me 270 up 270 av å sw ups å sånt.. blir roligare å kolla.. försök å hålla filmerna till 2 eller 3 min.. längre än så blir ju bara långtråkigt när de inte är riktig skidåkning.. men bra gjort endå!

Skaffa mer stil vissa av er då ni railar, de ser för jävligt ut me armarna rätt upp i luften..
sen så var den lite enformig.
pZ

Senast ändrad:
vad är det jag hör wolfmother - the joker and the thief sjukt bra låt :D fanns en del bra i andra filmen första nja så där

endel kul åkning.. endel tråkig ålning.. vem va de som drog en ganska cleean misty 5 på vattenhoppet? va iaf cleant

Jag orkade titta 2 minuter på den första, den var skitjobbig. Sen den andra var lite bättre. Det var typ samma trick hela tiden på båda filmerna kändes det som. Lite variation kanske..? Det enda jag kunde hitta som var bra var musiken.. Grabben, keap it up iaf :)

riktigt lama rails tror ja såg 2 st 270 av och ingen variation alls ni skiftade mellan 3 olika saker helt vanligt sw upp eller 270 av riktigt lamt att kolla på

Tack för kritiken...vi har inte så mkt klipp att jobba med och vi är inte så himla grymma på rails än...och tänk på att klippen är från den här säsongen och vi har inte hunnit raila så mkt än...ganska dåliga rails också!

orkade inte kolla igenom båda. så jäkla jobbit me allt i mega slowmotion. annars fin åkning.

asså man somnade ju framför den första filmen när de var samma jävla slowmo hela tiden... Den andra var bättre

han i helvitt i den där första var grymmast iaf :)

Senast ändrad:
Som flera säger så blir det grymt jobigt att kolla på en film i mega slowmotion! Det rycker faktiskt lite i gäspmuskeln om jag ska vara ärlig..

Så försök att hitta en bra blandning mellan slowmotion och vanlig hastighet :)

Och så behöver man inte ta med alla klipp man har, hellre än kort men bra än en längre och sämre !

Keep it up !

hade du ont i fötterna när du hader hoppat studsmatta? Inte förvånad isåfall, för man förstör hälsenan då... men filmerna var väl sådär den första kunde min mormor göra bättre men den andra palla hon inte med ;) :P

Tillbaka
Topp