rasmusericson
Aktiv medlem
[film]Steve Stepp
SKID GJÄLDE TILL 10000000000000000 % han är fan grymmast D:
Jaa såklart, kolla på alla åre gangsters vafan!henning2 sa:haha, kutar dom runt med skid kläder i 5xl då?erik_lindhe sa:För att han är en gangster såklaaart! Inte kutar dom väll runt med stavar i ghettot liksom juuue!dif_89 sa:men vrf kör han utan stavar för då?
Men ja tycker låten va bra, nån som vet va den heteeer!?
jag tror han inte kan åka med stavar eftersom han har ett bruteterik_lindhe sa:Jaa såklart, kolla på alla åre gangsters vafan!henning2 sa:haha, kutar dom runt med skid kläder i 5xl då?erik_lindhe sa:För att han är en gangster såklaaart! Inte kutar dom väll runt med stavar i ghettot liksom juuue!
De e ju typ liksom burton kläder tror ja, dom har liknande iaf!
Sen när blev åre ett ghetto?erik_lindhe sa:Jaa såklart, kolla på alla åre gangsters vafan!henning2 sa:haha, kutar dom runt med skid kläder i 5xl då?erik_lindhe sa:För att han är en gangster såklaaart! Inte kutar dom väll runt med stavar i ghettot liksom juuue!
De e ju typ liksom burton kläder tror ja, dom har liknande iaf!
förrgårhenning2 sa:Sen när blev åre ett ghetto?erik_lindhe sa:Jaa såklart, kolla på alla åre gangsters vafan!henning2 sa:haha, kutar dom runt med skid kläder i 5xl då?
De e ju typ liksom burton kläder tror ja, dom har liknande iaf!![]()
Ladda bara ner quick time så funkar det, har du det redan är det bara att vänta, det står klar men tar några minuter innan det är klartAn-ton sa:Jag kan inte göra det, för filmen funkar inte och då tänkte jag att en snäll person skulle vara så snäll att lägga upp filmen så jag också kan få ta del av det roliga...Deespin sa:gör det själv?An-ton sa:Lägg upp filmen på Youtube...
eller för att han har brutet nyckelben?erik_lindhe sa:För att han är en gangster såklaaart! Inte kutar dom väll runt med stavar i ghettot liksom juuue!dif_89 sa:men vrf kör han utan stavar för då?
tjenare.. låten i filmen heter Islands - Rough GemMountVenus sa:är det nån som vet vad låtjäveln heter så man kan ladda ner den? den va ju sjukt skön, passar perfekt till filmen.
tacksam om nån vill skvallra om vad låten heter, Peace out Wankstas
den finns väl redan där?Deespin sa:gör det själv?An-ton sa:Lägg upp filmen på Youtube...
skid glädje njaaaa typ en kille som vill vara cool å köra utan stavar! men nog fan va han grym alltidRaasmus sa:SKID GJÄLDE TILL 10000000000000000 % han är fan grymmast D:
still-millionaire sa:hans polare Tom Wallish e coolare:
håller me Tom Wallisch äger han:D
Wallisch har 10 ggr bättre stil.jeppenator sa:men han har inte samma bra stil som Steve!
Det är väl personligt vad man tycker är stiligt och inte?Jonathan_R sa:Wallisch har 10 ggr bättre stil.jeppenator sa:men han har inte samma bra stil som Steve!