[FILM] StudsarnA

[FILM] StudsarnA
Fan grabbár det va fan det bästa jag sett på aslänge, klart som fan att han kan ha en tip-top han suger ju så fan (hostintehost). SKOJJA:P Undra vem han i röda kläder e, han va så jävla grym, borde va me i mycket fler filmer, har ni klipp på han så skicka till han som gjort den eller gör en film själva jag vill se mer...!!!!

[FILM] StudsarnA
Vad är det för ny meny youtube har fixat där nere på klippet om man håller musen över det?

[FILM] StudsarnA
Ni skulle kanske skulle köra lite fler olika typer av trick och inte bara köra backflip hela tiden. Lär er mer trick och försök få mer höjd när ni hoppar.

[FILM] StudsarnA
ni hadde ju nästan bara backflips !!
redigeringen va ganska bra
fast låten sög men skitsamma .
3,5 poäng :P av 5

Senast ändrad:
[FILM] StudsarnA
ni tar priset för sämst hoppning iallafall, när ni ändå ska hoppa 50cm över matt kanten kan ni väll lika gärna köra på nån vanlig studsmatta som inte kostar så mycket?

[FILM] StudsarnA
jao de a ju rätt bra om man va typ 8 år..... den va inte så bra den... LÄR ER MER TRICK LR VÅGAR NI INTE?!?! en höjd på typ 50 cm....... lär er mer å skickka sen in en till film

[FILM] StudsarnA
men istället för att bara skriva att dom sög osv kan man ju ge lite konstruktiv kritik tycker jag!

filmen var helt OK men det kunde varit lite mer variation på tricken

Snödjup

Tillbaka
Topp