Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
nej men du skaffade mig en varning :@ heheTitti-es-540son sa:august jag sa aldrig att ja had roligt när jag gjorde dena_ahlnas sa:"censur" för här fick man inte skämta med sina vänner om att dom först sagt att dom hatar studsmatta och sn är med i en film..huhu
lite extra info bara... 0.7 vidvinkel bör sitta innerst. annars så blire konstigt. sen äre bara å tejpa :Pjeppenator sa:de är fisköga 0.3 + vidvinkel öga 0.7 i samma.. alltså lite hommade special
det kallas steady camMMartin sa:de såg rätt nice ut när du höll i kameran i flipsen.. när jag ska göra så blir de bara knas
va? han hade inge steadycam?OScratchO sa:det kallas steady camMMartin sa:de såg rätt nice ut när du höll i kameran i flipsen.. när jag ska göra så blir de bara knas
ja jag har fått till den nu iaf :Djeppenator sa:va? han hade inge steadycam?OScratchO sa:det kallas steady camMMartin sa:de såg rätt nice ut när du höll i kameran i flipsen.. när jag ska göra så blir de bara knas
vi höll kameran bara i handen när vi hoppade. håller man hårt så blir de inte så skakigt
du skrev förut att ni skulle inhandla en steadycam så jag antog att det var det ni hade nu.jeppenator sa:va? han hade inge steadycam?OScratchO sa:det kallas steady camMMartin sa:de såg rätt nice ut när du höll i kameran i flipsen.. när jag ska göra så blir de bara knas
vi höll kameran bara i handen när vi hoppade. håller man hårt så blir de inte så skakigt
mjäss.. men landade ju inte den.. haha så de gills intesimon_ahlen sa:vare en 12a i början av jeppenator?
intresseklubben antäcknar.Kristina_Juhlin sa:fan va fin rumpa hon i början har... liknar min lite om jag ska vara ärlig..
verkar som att intresseklubben inte kan stava häller.ackiii sa:intresseklubben antäcknar.Kristina_Juhlin sa:fan va fin rumpa hon i början har... liknar min lite om jag ska vara ärlig..
jaa shit den rumpan var ju fin!Kristina_Juhlin sa:fan va fin rumpa hon i början har... liknar min lite om jag ska vara ärlig..
Stavas det "häller" då? :POhm1e sa:verkar som att intresseklubben inte kan stava häller.ackiii sa:intresseklubben antäcknar.Kristina_Juhlin sa:fan va fin rumpa hon i början har... liknar min lite om jag ska vara ärlig..
Nice film (;
jag sa aldrig att jag kunde stava ? d; ..Antmeister sa:Stavas det "häller" då? :POhm1e sa:verkar som att intresseklubben inte kan stava häller.ackiii sa:intresseklubben antäcknar.
Nice film (;
Titta inte då?... sluta klaga och berätta varför den sög.. hatar idioter som inte berättar varför de är dåligt.. hur ska man då kunna göra bättre?!Safety sa:kul att titta på men den söög!
engelska för fanDeespin sa:Hur får du det där till hiphop?Dannee sa:najs hoppat men , fransk jävla rap suger ! :D
jag tycker att det låter som en blandning mellan tysk och fransk synth-pop?
låten är som sagt Israels bidrag till melodifestivalen 07jooose sa:engelska för fanDeespin sa:Hur får du det där till hiphop?Dannee sa:najs hoppat men , fransk jävla rap suger ! :D
jag tycker att det låter som en blandning mellan tysk och fransk synth-pop?