[Film] Studsmatta skeberg

du den sög åsnepung!!! fundera på att filma så att man ser dig från början.. ja vet inte om du hade ändra kameravinkel för ja såg typ i 20 sekunder sen dog ja!!

kvalitén sög , hoppningen sög , musiken sög ( men smaken är väll som baken ).
den sög .
själv tycker jag att jag är ganska duktig.
för jag orkade nästan kolla hella filmen.

peace

Träning ger färdighet, jag ska se till att bättra min teknik.
Angående min kamerautrustning, så är den riktig riktig kass.
Musiksmaken kan jag medge att den är lite annorlunda men det är en smakfråga...

den var inte nån höjdare precis.. försök variera tricken lite, det blir ganska långtråkigt att se backlflips i 2 min.. lägg på några cork 7or och misty 5 och liknande trick och dra några feta grabs när ni drar 720 så tror jag det uppskatas mer

sorry den var sämst, men istället för att bara klaga kan man ju ge konstruktiv kritik, ha bara med max 3 bakåtvolter i en studsmatte film, inte några framåt, för det är ett trick som de flesta kan, försök få tag i bättre grejor, och öva på att corka, invertera snurrarna, sen lär dej lägga på grabar på det. välj annan musik oxå. :P

haha äkta wanabee jibber på studsmatta film.. ne men såg att du satt en cork iaf men skippa 212432424 st backflips i filmen å dom dåliga combos å sånt.. träna lite mer på cork å grabs på de ;) åsså kan du ju klippa bort när du inte gör nå trick.. kör lite mer me cleeana slowmotions å effekter men de tar nog lång tid för dej å lära men keep it up (Y) =)

undrar först och främst varför du filmade första delen av filmen med en stor buske/gren/träd/kvist mitt i vägen? sen var de kass kvalitet och vinkelbyte var de inte allt för ofta. hoppningen var inte häller bra, låg höjd och okontrolerad hoppning utan grabbar:/
redigeringen är verkligen sämst, du har ju inte klippt något? kul att se när det inte händer något i 10sek och när du hoppar runt utan att göra något:/

gör tvärtemot allt jag skrev ovanför så blir det nog rätt bra

det här är ingen diss utan en fråga, varför lägga upp?

de kommer upp såna här filmer hela tiden, ni borde väll förstå att istortsett alla kommer skriva att den är dålig?

inte bra...
Dålig hoppning
Kass stil(spikensnurrar)
Kasst redigerad
dåliga vinklar
....den var inte bra med andra ord.

den var väldigt tråkig å kolla på, killen som hoppa hade ju typ ingen höjd elr nått. blev dock lite roligare att kolla när han hade skaten på fötterna.
de var nog sämsta filmen jag hittills sett på freeride.

peace..

Tillbaka
Topp