Victors Aktiv medlem 2007-05-08 [FILM] Studsmattafilm #3 en studdsmattefilm är som att alla skidfilmer vore baserade på ett enda hopp och dom gjorde nästan samma trick hela tiden?
en studdsmattefilm är som att alla skidfilmer vore baserade på ett enda hopp och dom gjorde nästan samma trick hela tiden?
M MaxHemmingsson Medlem 2007-05-08 [FILM] Studsmattafilm #4 helt ok, men om det inte varit för redigeringen hade den inte vart så bra...
L linusroos Ny medlem 2007-05-08 [FILM] Studsmattafilm #5 asså skippa hopp-ljudet...tkr inte det blir samma känsla då
paffare Medlem 2007-05-08 [FILM] Studsmattafilm #6 Ena av de bättre jag har sett iallafall, kanske inte grymma trick men filmning och redigering var bra!
Ena av de bättre jag har sett iallafall, kanske inte grymma trick men filmning och redigering var bra!
tittti540 Ny medlem 2007-05-09 [FILM] Studsmattafilm #7 hej. det var fint väder på denhär filmen = alltid bra roliga pojkar =bra fin studsmatta = bra olika vinklar = bra redigering = okej blir jag sugen att hoppa vilket jag oftast inte blir? nej du har inte vunnit ett par goggels. försök igen Senast ändrad: 2007-05-09
hej. det var fint väder på denhär filmen = alltid bra roliga pojkar =bra fin studsmatta = bra olika vinklar = bra redigering = okej blir jag sugen att hoppa vilket jag oftast inte blir? nej du har inte vunnit ett par goggels. försök igen
Gaass Ny medlem 2007-05-10 [FILM] Studsmattafilm #10 shiaat vikken bra film empish,du har blivit grymt mkt bättre.... Senast ändrad: 2007-05-10
SverigeTomten Ny medlem 2007-05-13 [FILM] Studsmattafilm #11 Det är okej ^^ testa göra en bakåtvolt och direkt en framåtvolt då ser det hur sjukt som helst!