[Film] Terje Håkonsen...

• Trådstartare Trådstartare Dave
  • Start datum Start datum
D

Dave

Guest
[Film] Terje Håkonsen...

När jag ser sånt här så blir jag lite amerikansk för det inte finns nåt bra uttryck på svenska... f*ck me sideways. Minst sagt imponernade.

[Film] Terje Håkonsen...
Är det verkligen värt det...? Visst att man sett "ramla och du dör" klipp förr, men inget som det här. Respekt till Terje.

[Film] Terje Håkonsen...
Eftersom ingen sagt det tidigare så är det ifrån slutet utav snowboard dokumentären First decent. Tycker att den är ganska härlig, tar upp en hel del historia och endel friåkning ifrån alaska.

[Film] Terje Håkonsen...
haha har sett den förut den e några månader gammal :)
nej men jag har hela denna filmen och den heter snowboard revilostion (vet ej nu men kommer med det riktiga nemnet sen)
dom hadde tänkt att dra den men det blåste för mycket så att dom skippade det och slutet ev resan så så bestämnde just terje att han skulle åka den :)
han e ju grym :) inge snack om saken, men lite galen e han :)
respekt till terje

mvh//
wolwerin.
peace!

[Film] Terje Håkonsen...
Världsklass! Big mountain är roligast med skidor, men detta klipp med den sanna legenden Terja är det bara att lyfta på hatten för!

Kungligt!

//Larsson

Senast ändrad:
[Film] Terje Håkonsen...
Åh herregud vad fett. Skulle man varit i samma situation hade man ju bara lagt sig i fosterställning och ropat på mami!

[Film] Terje Håkonsen...
om snökvaliten är bra så är det inte svårt att åka brant men bra klipp, terje är en snowgud

Såg nåt klipp från xgames på travis pastrana däremot och det var helt insane, typ femtio meters kombinationsbackflips och dubbelvolter
Den mannen är verkligen utflippad

Tillbaka
Topp