[FILM] trailer Jibnaztics

aldrig enligt vissa källo :O nej men fråga andreas det är väl han som redigerar filmen.

den kommer inom en snar framtid skulle jag tro. beror på hur ofta andreas (voldemort) väljer att redigera den närmsta framtid. det är trots allt sommarlov o då har man inte tid o sitta inne o redigera hela tiden. men kan hälsa att introt + 2,5 del är klart. sen är det ca 3 delar + outro kvar. han har redigerat klart freeride video awards bidraget, därför har det tagit lite extra tid. men om han inte väljer att ha mysigt med mig resten av sommarlovet (vilket säkerligen kommer inträffa, han kan inte stå emot mig) så borde den i alla fall dyka upp på en internetsida i sommar!

jag hoppas att ni orkar hålla ut tills jibazticen släpps på film, vi vill inte se några självmordsfall på rubrikerna i kvällstidningarna. puss på er allihopa.

jo asså vi har inget emot det. är heelt okej o säga det faktiskt. inga slag eller sparkar kommer utdelas från aktörerna i filmen om man uttalar deta påstående.

Senast ändrad:
Sas det inte att filmen skulle komma ut sommaren 07..
sommarn e ju fan snart över , ta å fixa färdigt filmen pojkar :P , sugen på se den!

alltså aendrew är sjukt seeg sitter typp o runkar istället för att klippa men som huggybear sa så har han hållt på med freeride video awards bidrag o tog då drf lite extra tid..... håll ut flickoor o gubbar

porky sa:
alltså aendrew är sjukt seeg sitter typp o runkar istället för att klippa men som huggybear sa så har han hållt på med freeride video awards bidrag o tog då drf lite extra tid..... håll ut flickoor o gubbar
visst är onani en tillfredställande sysselsättning, men det är inte anledningen till filmens sena ankomst. 21 september släpps bomben

faaan va najs.. längtar. vrf just den 21 september ta den 21 oktober då fyller ja år som en födelsedags present då:D hehe men najs att höra aendrew

Tillbaka
Topp