[film] Tråkväder

jeppenator

Aktiv medlem
[film] Tråkväder
Tjenare. nu va de dax å posta helgens film.

klippte ihop den i adobe premiere pro 2.0 ifall nån undrar.
ursäkta kvallan å att de är så mörkt.. men va tvungen å komprimera utav helvete för å få upp den :)

kom me lite konstruktiv kritik!

STUPID ASS PRODUCTIONS

Senast ändrad:
[film] Tråkväder
haha asbra film men lite gay när du ba, va tittar du nu :O o höll på o snacka me kameran =)

[film] Tråkväder
skön film. men första låten sög, låter som killen är hög. dålig version.

annars jäkligt bra!

[film] Tråkväder
fin film, lite synd bara att låten varit med i minst 2 andra filmer så den börjar bli lite uttråkad i skidfilmer..

[film] Tråkväder

visst är det väl därfrån du tagit den?

Senast redigerad av en moderator:
[film] Tråkväder
Bra redigering till första låten, men kom hellre me nån ny låt som ingen hört innan, även fast de va en remix. Värdelös redigering till andra låten tycker jag, den har nog också många hört innan, men annars en skön film. Kan inte så mkt om skidåkning så kan inte kommentera åkningen. Men mer snowboard så blir de bra!

//erik

Senast ändrad:
[film] Tråkväder
bra åkning, synd att första låten redan finns i forum that och i bättre version och den andra låten sög, men annars så..

[film] Tråkväder
Vad fan heter andra låten? Har hört den skitmycket förr men jag kommer inte ihåg vad den heter. Så blir jag irriterad på mig själv för att jag inte kommer på vad den heter, så hjälp mig ^^

[film] Tråkväder
najs.. blir myke bättre om du deinterlacar (strecken över filmen), ett annat tips är att inte zomma in me digital inxommingen så de svarta från widescreenet försvinner - ser rätt taskigt ut..

[film] Tråkväder
fredrik_p sa:
Vad fan heter andra låten? Har hört den skitmycket förr men jag kommer inte ihåg vad den heter. Så blir jag irriterad på mig själv för att jag inte kommer på vad den heter, så hjälp mig ^^
Halvdan Sivertsen ft. MOP - Høre tell på jorda

[film] Tråkväder
visste inte att första låten hade vart me förr:S så jag tog me den..

dedär me taskig redigering i andra beror på att min lektion började å jag va tvungen å skynda som satan!

digital zoomen ser kass ut men annars hade klippen vart ännu kassare.. tyckte de blev bättre än innan iallafall

mer comments!

[film] Tråkväder
jeppenator sa:
digital zoomen ser kass ut men annars hade klippen vart ännu kassare.. tyckte de blev bättre än innan iallafall
sjävla digitala zoomen e okej att använda.., lite. Men de jag mena va de där med att de zoomades förbi de "widescreen svarta" områdena...

[film] Tråkväder
bois sa:
jeppenator sa:
sjävla digitala zoomen e okej att använda.., lite. Men de jag mena va de där med att de zoomades förbi de "widescreen svarta" områdena...
Aha! nu hajjar jag.. fan va mysko:S de tänkte jag inte ens på.. ska försöka undvika det i framtiden! tnx bois :)

Tillbaka
Topp