Film: Vemdalen 2004

• Trådstartare Trådstartare BrockLanders
  • Start datum Start datum
B

BrockLanders

Guest
Hejsan hallå! Är inte speciellt aktiv här men lägger upp en film ändå som jag har gjort.
Det är då jag BrockLanders(Micke), Bertborge(Torbjörn) och Johan som var uppe i Vemdalen i Januari/Februari.

Har filmat lite av resan från Stockholm till Vemdalen, skidåka och övrigt. Hoppas den funkar :)

Filmen är 89Mb stor och 12.38 lång
FILM--> http://cayle.homeftp.net/sporthoj/mikke/MikkE_Vemdalen.wmv

Mkt nöje!

Och det är inte farligt att kommentera!

/Micke

Jag jobbar i Björnrike om vintrarna så det var kul att se miljön där igen! Kul att "Extrem VPT 157" fick en sekvens också :)

Måste bara säga hahaha... Tur att ni lyckades köpa in en åkare i slutet som räddade filmen... Iallfall något vettigt...

hehe. laggen var fan inte lätta att svänga med. jävla snowboards :)

det var lite scary när man åkte efter eller före johan och torbjörn. rädd om kameran, hehe

jag missade första killen som hoppade i slutet av filmen. han gjorde i alla fall en bakotvålt och i nästa hopp en 720.. kaxigt

Kul, ni verkar ha haft en rolig resa!

Skönt med lite folk som skrattar i filmer också och inte bara kör atityden.

Dessutom var den ruggit bra klippt. Sitter själv och försöker klippa ihop en film och det är ju ruskigt klurigt.

Ha re!

Olle

funkar inte det står

Sidan kan inte hittas
Sidan du söker efter kan ha flyttats, bytt namn eller så är den inte tillgänglig för tillfället.

--------------------------------------------------------------------------------

Försök med något av följande:

Om du skrev in sidadressen i Adressfältet bör du kontrollera att den är korrekt.

Öppna startsidan för cayle.homeftp.net och sök efter länkar till den information du vill ha.
Klicka på knappen Bakåt om du vill försöka med en annan länk.
Klicka på Sök om du vill leta efter information på Internet.

HTTP 404 - Filen hittades inte
Internet Explorer

Ja att det inte funkar kan, jag säger bara KAN, bero på att filmen lades upp för ungefär ett halvår sen. Det KAN ju vara så att den inte finns kvar på den platsen? Men det är bara spekulationer =)
Kolla datumen på trådarna ni läser......

Tillbaka
Topp