Film: who?crew & 420

sebastian_p

Ny medlem
NY Länk.

ladda ner sjukt bra film.

Åkare: Henrik Harlaut, Oscar Harlaut, Blayze Bramwell, Sebastian Persson.

Senast ändrad:
jo fan synd på kvaliten. ser ut som det är filmat med en mobil eller nått liknande,
men annars är det kunglig åkning i filmen ! :D

Lukas_bromma sa:
åkningen var väl inte så speciell kan ni inte göra lite fetare trick i nästa film ni lägger upp?
Tricken är ju hur grymma som helst, inte många i Sverige som kör så där bra...blir inte så jäkla kul och sitta och titta på sw 10a efter sw 10a om de är det du kallar feta trick.

coolt bara att det va som sagt dålig kvalitet sen tycker jag filmningen va lite halv kass på nåra klipp.
synd att den feta 5 nosen inte vart bättre filmad..men men..
grymt ändå

ENDA anledningen attdom får bra kritik är att dom heter Oscar Harlaut och Henrik Harlaut. Kanske tricken också, men nej svin kasst filmat svin kass kvalité. Fixa någon som gör det åt er eller lär er för det funkar inte !

Håller nästan med JEPP_E

Tror nog också att det kan vara så, sponsungar som gjort en film. Då "måste" den vara bra, Men icket!

Orkade inte kolla klart pga av den otroligt dåliga kvaliteten då jag inte kunde se skillnad på Henrik och ett träd.

Sebastian Persson, snygg åkning från din sida ialafall, tyvärr blev det dåligt pga filmningen och kvaliteten.

Bulle sa:
fett synd det där med kvalitén, who?crew äger kan ingen skänka en bra kamera till bröderna harlaut å grabbarna?

who?crew
De är inte många i detta inlägget som e smarta..gissa vad som händer om de blir bättre kvalité? många av er skulle klaga på att det blir för stor fil då! så basse kanske har dragit ner på kvaliten så ni svensson pojkar kan ladda ner den å klaga..

bajs

JEPP_E sa:
ENDA anledningen attdom får bra kritik är att dom heter Oscar Harlaut och Henrik Harlaut. Kanske tricken också, men nej svin kasst filmat svin kass kvalité. Fixa någon som gör det åt er eller lär er för det funkar inte !
De har som du säkert redan räknat ut proffesionella filmare och fotografer som jobbar med dem. Men trots detta så kanske de vill prova på lite själva nån gång då och då också, och göra någonting av det materialet som de själva samlar på sig under sina resor osv. Vad är felet med detta? Jag tycker bara det är kul. Angående kvalitén på filmandet så vågar jag nog säga att det inte är något sämre än vad större delen av alla ni som skrivit i inlägget skulle kunna åstadkomma, men det är ju såklart väldigt lätt att sitta och vara negativ bakom en dataskärm, då man kan passa på att "låtsas" vara så mycket bättre än alla andra, eftersom de ändå inte vet vem som döljer sig bakom namnet. Vanligtvis brukar jag inte bry mig om vad som sägs i forumen, men det skulle behövas en liten uppryckning vad gäller attityden hos många tycker jag. Ge hjälp/tips/kritik istället för att bara klaga hela tiden..

En hypknetisktetiskhypotetisk fråga. De borde väl ändå gå ¨å både få kvallan bra och storleken liten med tanke på att en 21mins serie med bra kvalla som är tv-rippad till 170mb. kan man så går det. tyvärr antar jag att man måste ha xvid codecs för inspelning och proffsversion av de ockå.

Sen äre som n1 säger att de blir enklast att ta den liten på 30mb med kass kvalla. Å sen äre väl som vilken annan amatörrulle så de är varken bra kameror jättetjusiga vinklar och dålig bild. Syftet med att dom ger ut filmen här är väl i princip att vi ska få se på lite småklipp från grabbarna gräs härliga tid i parken.

420.. shitz pommz peace. lite tråkigt ändå... kunde ni hittat på nå lite häftigare?

peace

visst ngra trick var ju jävligt snygga men ni kunde väl gjort ngra sw10? lr sw 12 som han henrik sätter?

Senast ändrad:

Senaste inläggen

Tillbaka
Topp