filmköp?

filmköp?
om man väljer mellan strike...free radicals rising och teddybears crisis...vilken film är bäst om man vill se mycket jibbing, sjuka hopp och mindre drop och puderåkning...?

filmköp?
Välj Teddy helt klart, Free Radicals är det mycket puder. Strike läste jag nånstans att det var lite hemvideokvalite på filmen, mycket handhållet och skakigt och så. Men kolla även på War, Poor-boyz är alltid stabila och gör bra filmer. Har själv beställt den

filmköp?
jag skulle tro teddy faktiskt.. Känns som att det kommer var bra mkt mer jibb i den än t.ex rising..
Har själv beställt en, fast som Rastavibrationer sa så finns ju Poor boyz rulle War också.. Verkar bli en grym rulle, har beställt en sådan också..

filmköp?
Teddy självklart !
I Rising är det bara tre jib åkare och puderåkningen tar upp det mesta av filmen.
Strike innhåller nog också mycket jibbing men de i teddy teamet är nog ett strå vasare.

filmköp?
kan säga att ska du se jibbing o sjuka hopp är shanghai six en bra film helt sjukt bra den bästa skidfilmen jag sett nånsin. War var väll okej men tror nästan att TBC är bättre.. vart inte så imponerad av war korta delar dålig musik..

Tillbaka
Topp