Filmnamn!

• Trådstartare Trådstartare Deleted member 39569
  • Start datum Start datum
D

Deleted member 39569

Guest
Filmnamn!
Hejsan,jag och några polare håller på att göra en liten jibbfilm men vi har inte kommit på nått bra namn.Har ni några idéer?

Filmnamn!
dom här är juh rätt bra (kom på dom när jag satt på bussen förut)

Not Another Ski Movie, Session1242, Focused, FR 1-3, FR 4 A Ski Odysessey, FR 5 White Trash, FR 6 Serious, Swedish Posse And Friends, SP Override, SP Live A Little, MSP Yearbook, MSP The Frontline, MSP X-streem, Rasafaraide 3 Frenchtoast, Destination Snow, BRF Pass It On, The Scanners osv...

fast ja vet inte.. nåt kan nog vara bra O_o favvon e juh självklart pass it on. bra budskap osv

: ]

Filmnamn!
Det är väl inte så kul att låta någon annan komma på namnet när du själv har gjort resten av filmen. Det hade iaf jag tyckt, så sätt dig ner och spåna lite själv istället.. Gör en mindmap vet jag! Lycka till!

Filmnamn!
Ja du, en jibfilm har väl ingen direkt synopsis utan är blir väl oftast att man hoppar sönder och samman sig för att fylla så mycket film som möjligt och sedan i klipprummet hittar "känslan" - och först kanske då kan hitta ett namn som passar känsla och musik.

Filmnamn!
( 2005-01-25 17:43 )
om man kollar datumet han skrev så tror jag faktiskt att han redan har ett namn nu! det va juh endå 1 år och 4 månader sen han skrev inlägget :S

Filmnamn!
jeppenator sa:
( 2005-01-25 17:43 )
om man kollar datumet han skrev så tror jag faktiskt att han redan har ett namn nu! det va juh endå 1 år och 4 månader sen han skrev inlägget :S
Ja orginalpostare har säkert redan ett namn på sin film vid det här laget. Men eftersom det är fler som behöver tips på filmnamn så kan vi fortsätta ge tips här. På så vis slipper vi ha flera trådar om samma sak.

Tillbaka
Topp