[filmtajm] Frankerhauser (sthlm)

Lindhee

Ny medlem
Här är en liten film från helgens frankerhausers railmasters i stoockholm!

Filmare:
Dennis Ylikangas O Martin Rosenvinge

Åkare:
Erik Lindhe, Jonathan lindhe O Simon Ericsson

Intervjuare:
Tobbe Öhlin

Vill också tippsa om den här gangstersidan!: http://fool-productions.blogspot.com/

KOMMENTERA!

Senast ändrad:
skön film Erik!! hahaah sjukt kul me "intervjuerna" ju!!:D

Sjukt bra FooL!! jävligt nice.. gör de mycket mycket roligare å kolla på me intervjuerna! haha shit. nu blev jag åksugen!

killen på skidor va råbra..

intervjuerna va fett gay men han me korsordet va så kul så ja dog, han såg så uppgiven ut:S

HAHA! ^

bra åkning.
Riktigt coola i tunnelbanan shit sthlmare ligger så mkt före göteborg. ha det ska dra å köpa bandana.

Tycker alla idiotiska intervjuer med oskyldiga människor var jävligt onödigt. Varför?

Äh, tyckte bara att det inte hängde ihop med en railfilm..
Taskigt att tracka ner sådär på invandrare och gamla tanter!

Senast ändrad:
True.. men de va ganska roligt.. utan dom inslagen hade filmen vart tråkig:p HIHI aja men alla får tycka som dom vill

BigAir sa:
Äh, tyckte bara att det inte hängde ihop med en railfilm..
Taskigt att tracka ner sådär på invandrare och gamla tanter!
Instämmer helt. Inte för att låta bitter, men, vafan hade de egntligen att göra med filmen? Tycker mer att det var pinsamt än roligt.

Good night :)

Senast ändrad:
Jag ville inte beefa med någon eller så, men det kändes som om alla var helt " woow han är bäst i hela sthlm, och det bästa jag såg var en 270 upp, 450 av vilket väl ändå är ganska basic att köra på box? Som sa killen är ju absolut inte dålig på något sätt.

haha... så han ska dra typ cork 810 upp, sw upp 360, 630 av eller nått på den där boxen för att vara
bra?

Han kör mer stylish än dom flästa och de som utalat sig här kanske veet vem han är, känner han
och vet hur han åker. Fast du kanske bara har sett de här klippen, så du kan ju inte veta.

Senast ändrad:
Av: NiclasK Online | Idag 17:41 Citera
haha... så han ska dra typ cork 810 upp, sw upp 360, 630 av eller nått på den där boxen för att vara
bra?

Han kör mer stylish än dom flästa och de som utalat sig här kanske veet vem han är, känner han
och vet hur han åker. Fast du kanske bara har sett de här klippen, så du kan ju inte veta

´bra sagt niclas!

simon har mest stil i stockholm

som att han skulle kunna göra ngt väldigt mkt koolare på den? den är inte särskilt lång och jag skulle vilja se dig köra bättre.

Hjalle_S framförde helt enkelt bara sin egen åsikt. Nu tyckte han att åkaren i fråga gjorde basic grejer och därför knappast kan kallas för den bäste i sthlm. Ganska svårt för oss att veta vad han har gjort/gör utanför filmen, men helt klart overkill att kalla honom för den bäste i sthlm om man bara ska gå efter vad han gjorde i filmen.
Men han var helt klart bra, inget snack om saken.

Jag tycker många på FR är dåliga på att ta kritik i allmänhet. Det är som en reflex att aaaalltid svara med ett aggressivt mothugg. Stämningen blir så sjukt dålig.

HAHAHA coolt konduktören(asså han dom frågar om älgar!)
pekade finger åt mig en gång när han skulle berätta om det nya biljett systemet!:D

Senast ändrad:
simon kör juh rikigt rastacleant fint som fan. snowboardåkarna också... grymt braaa ediittt osså.. PZ

grymt :) fett soft åkning, redigeringen va najs. roligt med intervjuer, ni som gnäller, har ni ingen humor eller? och att det inte har samband med rail, hur mycket har en snabbspolat folkvimmel eller snabbspolad trafik med skidåkning att göra? kolla på vilken proffsfilm som helst så finns ju det med... bra fooL!

Tillbaka
Topp