(filmtajm) Vårt bidrag till Guldpjäxan!

Lindhee

Ny medlem
Senast ändrad:
Skön film. Roligt att se nått lite seriösare än vanligt.
Har börjat tröttna på alla som lägger upp klipp på bara en sketen 360 och undrar vad det är för trick.
Skönt redigerat också.

Senast redigerad av en moderator:
moget att man måste ha winrar.. hur ska jag som har mac kunna se den ?

fan

går ju med vilket rar program som hellst ^

har du mac hemma btw? eller sitter du på skolan eller nått??

Deespin sa:

jag har inget jälva rar program på mac, och ja jag har mac hemma... pc oxå men sätter jag mig och laddar ner saker vid den hugger syrran halsen av mig,..

alwaysCrash sa:
Deespin sa:

jag har inget jälva rar program på mac, och ja jag har mac hemma... pc oxå men sätter jag mig och laddar ner saker vid den hugger syrran halsen av mig,..
inte om du hugger först?

ladda hem nått rar program då, det finns ju massor för mac..

a det är möjligt att de gör, vet inte va dom heter:P jag ska ladda hem filen nu o se vad jag kan göra..

tack ^men fattade inte ett dugg hurfan man ladda ner de,, ska kolla lite mer på den sen..

fan va bra den blev erik förstår att du va nöjd med den!
sjukt me glädje o snyggt filmat!

Sjukt bra filmat, redigerat allt var bra gjort! Som dem andra har sagt var de skönt me glädje å framförallt grymt åkt !

Haha, tycker själva att de skulle va nice me mer hopp. Men eftersom vi bytte till hammarby i år istället för väsjöbacken så blev de enbart rails än så länge eftersom hammarby inte fick nå bra hopp, hehe. Men de ska hoppas i påsk så de blir de mer hopp.

Senast ändrad:
erik_lindhe sa:
Haha, tycker själva att de skulle va nice me mer hopp. Men eftersom vi bytte till hammarby i år istället för väsjöbacken så blev de enbart rails än så länge eftersom hammarby inte fick nå bra hopp, hehe. Men de ska hoppas i påsk så de blir de mer hopp.
okej fett chill;P

jag bara äääääälskar f00l! klockrena filmer och åkarna e ju så grymma att det e helt crazy!!!!

filmen var otroligt bra klippt och musiken passade in perfekt ! bra jobbat dudes!

Tack för alla kommentarer, ska lägga upp den på youtube på månda så man slipper ladda ner den..

det är ju knappt att man ´pallar tanka hem den.. men man måste ju se va ni bidrar me

//henkoo

klart som fan att man orkar vänta på fool film! grymt, kommer med kommentar senare!

freeeed

sjukt skön film! lite synd bara att ni inte fick me så mycket hopp, men grymma handrails! riktigt hårda bails också :X fett!

asså vad lever ni på för stenålders internet egentligen?:D för mig tog det max 20min att tanka den :)

Tillbaka
Topp