A-Karlsson Ny medlem 2005-11-04 Finnes 1 plats , grym lägenhet i verbier! #1 Som rubriken lyder har vi en plats över i våran lägenhet i Verbier. Hör av er till mig för mer info!!!
Som rubriken lyder har vi en plats över i våran lägenhet i Verbier. Hör av er till mig för mer info!!!
Dr_Snow Ny medlem 2005-11-04 Finnes 1 plats , grym lägenhet i verbier! #2 Flyttas till Skibumkompisar.