Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Håller på att jaga lägenhet i Whistler. Men att hyra en lägenhet själv är dyrt, därför behöver jag några andra att bo med. Behöver veta ganska omgående då jag tänkte hyra från 1 Nov.
Hör av er:
De tær såhær att det finns vældigt många Kanada trådar dær detta har diskuterats innan så...søk.
men jaa..det ær væl 15-20% billigare æn vad det ær hær i Sverige. Priserna børjar bli mer hyggliga hær men kanada ær billigare. Finns en del bra firmor att køpa genom som tex BC.com.
Fast før all del. Får du bra pris i Sverige finns det ingen anledning till att køpa i kanada...såååå mkt billigare kommer det inte att bli.
Har du boende och har tå platser över så behöver jag och en kompis någon stans att bo från 1 jan och framåt. Om så är läget ring mig på 604 906 1608 /Gustaf