First Descent

EJonsson

Ny medlem
First Descent
Jag håller på med ett powerpoint presentation om first descent, o jag hittar ingen fakta om Shawn Farmer. Så jag undrade om det är någon som vet något mer om honom ? Kom gärna med annan fakta om filmen .

/ Emil

First Descent
www.google.se
"Resultat 1 - 10 av ungefär 1 290 000 vid sökning efter Shawn Farmer"

Man tycker att det borde finnas en del på dom sidorna? Annars snackar dom väll en del om bakgrund och grejor i filmen? Hur kinkit kan det va på högstadiet/gymnasiet? Iofs fick jag göra om presentationen i hm..svenska B (om jag inte missminner mej) 4 gånger. Tydligen får man inte argumentera för vad som helst. Jag hävdar fortfarande att kvinnliga badvakter inte har något att göra på herrarnas om inte tvärtom tolereras! Avgå tant-äckel och feminist svenskA-lärare!

Faan jag måste hitta en hobby som inte involverar dyra skidresor och/eller pip-skägg. I brist på annat sitter jag här och har åsikter. Va ere för fel på dagens kids? Många är ni som slänger upp skolarbeten i forumet ihop om att någon ska göra halva jobbet. Borde det inte va rätt klart vi detta laget att det är fel del av internet att göra det på? På min tid va det lite stil på "fusket" och håglösheten.

First Descent
Aaa nu är det ju så att jag inte skitit i att leta fakta, visst har jag lite fakta om han men jag undrade om någon hade något extra om honom. För det finns inte så mkt om just han på hemsidor o filmer. Men då får jag väl leta vidare.

First Descent
Hähä Ok, det var inte så allvarligt menat, moralfarbror snacket alltså. Jag har lite problem att vara trevlig när jag är hyfsat nykter.

"Jag hittar ingen fakta om Shawn Farmer." Var lite vilseledande :)

First Descent
Okej, nej men då är det lugnt . Men tack för att du försökte leta iallafall, jag får väl hyra filmen igen o se om dom säger något där (;

Tillbaka
Topp