Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Bra Bump, de finns en annonssida för de där.Dirty-T sa:Någon med ett par svarta first drop i xl som vill byta mot en jiberish eller nått annat fräsigt?
Tack!
haha srry! Har letat som ett djur efter first drop! tänkte jag kunde kolla härMisterister sa:Bra Bump, de finns en annonssida för de där.Dirty-T sa:Någon med ett par svarta first drop i xl som vill byta mot en jiberish eller nått annat fräsigt?
Tack!
Inte svart tyvärr.Dirty-T sa:Någon med ett par svarta first drop i xl som vill byta mot en jiberish eller nått annat fräsigt?
Tack!
Ja? På First Drops hemsida så klart..j4nbjer sa:vet var man kan beställa jackan :D
om du menar 10/11 grejerna så skickas dom typ idagStepup sa:någon som har fått hem sina grejer?
Har inte ens fått mail om att dom skickats, och jag beställde i Juli :o Antar att utlandsbeställningar går sist.gustavcavallin sa:om du menar 10/11 grejerna så skickas dom typ idagStepup sa:någon som har fått hem sina grejer?
Haha men när du beställde i juli så var ju det bara en pre-order. Alltså skickas dom inte ut förns nuJSundvall sa:Har inte ens fått mail om att dom skickats, och jag beställde i Juli :o Antar att utlandsbeställningar går sist.gustavcavallin sa:om du menar 10/11 grejerna så skickas dom typ idagStepup sa:någon som har fått hem sina grejer?
Dom har skickat ut grejor sen i måndags och räknar med att få ut allt den här veckan.
Men det vet han väll, men att beställa i Juli är ganska tidigt. Dom borde gå efter en lista med turordning efter när man beställde.mmarcus sa:Haha men när du beställde i juli så var ju det bara en pre-order. Alltså skickas dom inte ut förns nuJSundvall sa:Har inte ens fått mail om att dom skickats, och jag beställde i Juli :o Antar att utlandsbeställningar går sist.gustavcavallin sa:om du menar 10/11 grejerna så skickas dom typ idag
Dom har skickat ut grejor sen i måndags och räknar med att få ut allt den här veckan.![]()
Precis vad jag menade.. Det var så dom sa att dom skulle göra iaf.SNDVLL sa:Men det vet han väll, men att beställa i Juli är ganska tidigt. Dom borde gå efter en lista med turordning efter när man beställde.mmarcus sa:Haha men när du beställde i juli så var ju det bara en pre-order. Alltså skickas dom inte ut förns nuJSundvall sa:Har inte ens fått mail om att dom skickats, och jag beställde i Juli :o Antar att utlandsbeställningar går sist.
Dom har skickat ut grejor sen i måndags och räknar med att få ut allt den här veckan.![]()
Jag har fått min nu :D As nöjd xDN-iffla-S sa:NÄR KOMMER DOM!! vill ha min nu.. har nån fått sin?
inte fått mina heller änStepup sa:Har inte fått min än heller, beställde i september men var dum och valde att skicka på usps![]()
vare den nya eller gamla modellen?feeelixfreey sa:jag fick mina i tisdags!![]()