Fiskefilm: Fiska krokodiler i Sveriges vackraste natur!

joelb93

Ny medlem

Äntligen kommer uppföljaren till 2011s största fiskefilm Norrlands Guld.
Upplev det galnaste av gäddfiske i den vackraste av miljöer som bara Norrland kan erbjuda.

Under resan fångades, av de ca 200 st, ett tjugotal gäddor över den magiska metergränsen. Bland dessa ett monster på hela 115 cm. Med detta sagt, var denna vecka i paradiset vår bästa fiske upplevelse, hittills..

För mer om resan, andra projekt och vad som kommer härnäst, gilla vår facebook sida:

http://www.facebook.com/joelpatrikstudio

Vill du veta alla gäddornas vikt?
Den 15 december kommer vi skicka ut ett meddelande till alla våra youtube prenumeranter med just exakt vikt och fångstmetod för alla gäddor.

Sugen på veta vikterna? Prenumerera!

Gilla, sprid och kommentera gärna på videon. Det hjälper samtidigt som det triggar oss att göra mer!

© JP Studio

Senast ändrad:
Hej Joel!

Hur ser betalningsformerna ut? Kan man betala först efter resan?
Det känns lite väl riskabelt att betala i förskott till ett företag som inte har råd att köpa annonsplatser utan måste hålla på så här nämligen...

Tompan14 sa:
Hej Joel!

Hur ser betalningsformerna ut? Kan man betala först efter resan?
Det känns lite väl riskabelt att betala i förskott till ett företag som inte har råd att köpa annonsplatser utan måste hålla på så här nämligen...
Hej Tompan!

Det verkar skett ett grovt missförstånd. Vi är inget företag som säljer en resa här utan ett gäng grabbar från Stockholm som vill dela med sig av, vad som var för oss, årets resa i Norrland!

Joel

Det var väl precis det Tompan14 menade? Du gör reklam för eran film och det ska väl vara olagligt här på Freeride.
Men vad vet jag egentligen, jag är ju bara en människa.

Om jag har förstått det hela rätt så är filmen ifråga inte reklam för någon produkt, trots att den delar namn med ett inte helt okänt ölmärke. Tilläggas bör dock att jag inte hunnit kolla hela filmen, eftersom den är ganska lång och jag själv inte är speciellt intresserad av fiske, så om jag har fel och det någonstans förekommer reklam får någon mer än gärna rätta mig.

Att som privatperson skapa en forumtråd för ett videoklipp är inget egentligt regelbrott, även om vi på Freeride givetvis föredrar om ni laddar upp filmklipp i vår egen spelare istället. :D

Heddious sa:
Om jag har förstått det hela rätt så är filmen ifråga inte reklam för någon produkt, trots att den delar namn med ett inte helt okänt ölmärke. Tilläggas bör dock att jag inte hunnit kolla hela filmen, eftersom den är ganska lång och jag själv inte är speciellt intresserad av fiske, så om jag har fel och det någonstans förekommer reklam får någon mer än gärna rätta mig.

Att som privatperson skapa en forumtråd för ett videoklipp är inget egentligt regelbrott, även om vi på Freeride givetvis föredrar om ni laddar upp filmklipp i vår egen spelare istället. :D
Hejsan!
Jag var ej medveten om er inofficiella policy "inte sprida filmer" via forum :)

Självklart är det inte tanken att verka som reklam. Vi säljer ju som du nämnde inget och tjänar inget på att få mer tittare exempelvis. Angående titeln så förstår ni nog när ni ser fiskarnas färger ;) Guldet speglar också till Norrlands "Guldgruva" vilket är det sjuka mängden fisk som finns!

Tänkte bara att de kunde vara kul att sprida det vi tycker är Sveriges bästa natur och vår bästa naturupplevelse.
Därför har vi i denna, lagt naturen i framkant, trots att det i grund och botten är en fiskefilm!

:)

Gud vad skitnödiga vissa är på FR numera. Jag såg hela filmen eftersom jag har ett fiskeintresse och åker till Lappland varje sommar och fiskar 1-2 veckor. Uppskattade filmen så här på morgonkvisten och det fanns inget i filmen som ens anspelade på att ha kopplingar till ett företag.

Kul film i vilket fall som helst. Synd att ni inte fiskade efter det verkliga guldet, öringen :)

Tillbaka
Topp