Flakes of fury på redbullbigair.com

FredrikB

Ny medlem
Jag vann den där flakes of fury grejjen och då skulle man ju vinna xbox + amped2 + min vikt i redbull dricka + kläder + Åre weekend skipass. Det enda jag har fått är Amped2 och en peak t-shirt och en sketen lapp som det stog "Grattis, här kommer dina sista priser" på. Vad ska jag göra? Dom vägrar maila tillbaka. Har mailat säkert fem gånger utan svar.

almäna reklamationsnämnden? nä..allvarligt så har ja ingen anin. testa och ring om du har nummret, annars får du helt enkelt bita i det sura äpplet..
Det kan inte vara så att de ligger och väntar på dig på posten(bensinmack eller nått) och avin de skicka ut är borta, typ legat blad reklam så ni slängde hela skiten.

Nej, om vi skulle ha slängt nått sånt så påminner posten om man inte har hämtat ut ett paket. Får se hur jag gör.

Du ringer dom, jävla mail. sånt gör man ju bara sålänge man inte bryr sig :D

dessutom kan du ju skicka in till plus å han den där sverker. han verkar vara ganska bra på att fixa så man får det man skulle fått! ;)

haha, ring dom, om dom inte ger dig grejorna kan du ju alltid anmäla dom och då får du säkert grejorna, och det skulle ju vara kul med :D

Snällt mot Fredde, ingen hjälper honom med hans problem, alla bara snackar om den där fula gubben i "PLUS" verker/jerker eller va fan...

Håller med föregående talare om att ringa Red Bull.
Kommer inte ihåg den där tävlingen vad den gick ut på men det verkar ju surt om dom lovar fina priser och inte håller det.
Sen tror jag inte riktigt på ARN, Sverker med mera eftersom det högst troligt var gratis att delta i tävlingen (?) och då är det nog inte samma regler öht.

// Finnudin

Mmmm... har iaf skickat ett brev till Konsumentverket. Får se om dom skickar tillbaka snart. Vad fan ska jag göra om inte konsumentverket skickar tillbaka? Haha...

Det stog att jag skulle skicka brev. Men aaa... ok, imorgon ska jag försöka ringa till redbullbigair.com (han som gjort sidan) och om inte det fungerar så ringer jag redbull. Berättar hur det går imorgon då. =D

Ring ring ring!
Ring bara till Red Bull! Det är de som är ansvariga så det är nog ingen idé att snacka med han som gjort hemsidan!

Lycka till!

Det är trist då sådant händer. Ring dom och vägrar dom så anmäler du dom till Allmänna reklamationsnämden!

Ta i med hårdhanskarna, dom har trotsallt lovat dig!

Är du säker på att du vart den totala vinnaren?
Eftersom de var den person som vann allt.
Veckovinnare fick ju nån enstaka grej.

Bergham: Jo, jag vann hela tävlingen. Först så skulle jag ha vunnit ett weekendliftkort, i veckotävlingen alltså, men då mailade jag och frågade om jag kunde få en platta redbull istället och det gick bra. Sen några månader senare började det komma en t-shirt och senare spelet (Amped2) och en papperslapp där det stog "Grattis, här är dina sista priser". Så nog är jag den "stora" vinnaren nog. Ska ringa nu, håll tummarna. =D

Fan asså detta är spännande! men skriv här på en gåmg du fått svar av dom!

Crilleus: Haha, mjo. =D vill du inte ha en redbull hjälm då? Annars stämmer jag dom. =D
BigAir: Självklart!

FredikB: ja, fyfan det vill jag också ha! ruskigt skönt å sitta på altan med krukan på huve å dricka Reddis! Men hör med dem sen om det iaf! Du får min adress sen om det blir nåt

MEn då får ju bara du, alla andra här då? Det blir ju orätvist. =D Tror nog inte det är så bra att ställa för höga krav på dom heller, man får väl ta det lite lugnt. Jag ska fan böla i telefonen och säga att jag vill ha nått extra iaf, typ en hjälm kanske. Vore schyst. =D
Men jag har för mig att det stog på deras hemsida att dom skulle dela ut hjälmar också till dom som vann. Någon som också har sett det?

Jag kan ju inte bara stämma dom. Kanske om dom vägrar snacka med mig och inte skickar mig priserna eller nått sånt, då kan man kanske stämma dom.

Storej: Allmänna reklamationsnämden, är det inte dom man kontaktar om det är fel på någon vara man köpt eller beställt. Jag kanske har fel?

fixa en hjälm åt mej så blir ja nöjd.. ja känner ju till å me din brorsa .. haha nämen asså de borde väll bara att va å ringa annars får du väll typ anmäla dom lr nåt.. precis som alla andra har skrivit =P haha

Tillbaka
Topp