Flakes of fury på redbullbigair.com

men jag vill ju också ha en red bull hjäm..
men alltså ring å tracka dom tills du får en hel jävla lastbil men red bull.. å några x-box som du kan sälja billigt till t.ex mig..

men stå på dig..

//jens

Hehe... nu har jag iaf ringt och jag blev omkringkopplad ett tag och sen skulle jga ringa 10 min senare och sen blev jag omkringkopplad igen. Ingen visste någonting förutom en, och hon sa att hon bara hade fått en lista på dom priserna som jag hade vunnit och skickat dom till mig (Tröjjan och spelet tydligen). Nu ska jag ringa dom igen den 25 augusti för då kommer nån som heter David Ask tillbaka från semester.

jag ser min platta inom synhåll! Du kan ge min hjälm till någon annan jag tror jag klarar mig utan den..

Dynamit: Mmmm... =D Tror ni man kan fråga om en sån? Det stog ju faktiskt förut att man kunde vinna sånna. Det var därför jag började spela.

Jon Olsson e grymast: ja, du får min hjälm för jag tycker det känns bättre och roligare om man får den från dem om man vet att man förtjänar den och att de håller på en vid tex: sponsring.

shysst crilleus du kan få testa den nån gång kan inte jag få smaka nån av dina red bull då?? :P

ja, det låter som en schysst deal! Men jag vill ha tillbaka burkarna för jag ska veckla ut alla burkar å smälta ihop dem till en "äkta" Reddis hjälm!! =P =P

men jag kan fortfarande ta den """ oäkta """ :P duger iaf

japp de har han men läs ovanstående eller här jag citerar "Hehe... nu har jag iaf ringt och jag blev omkringkopplad ett tag och sen skulle jga ringa 10 min senare och sen blev jag omkringkopplad igen. Ingen visste någonting förutom en, och hon sa att hon bara hade fått en lista på dom priserna som jag hade vunnit och skickat dom till mig (Tröjjan och spelet tydligen). Nu ska jag ringa dom igen den 25 augusti för då kommer nån som heter David Ask tillbaka från semester."

Wohoo! Nu är det fixat typ. Fick hem ett brev idag med ett presentkort på liftkort i åre och sen en lapp där det stog att mitt x-box kommer innom ett par veckor. =D

vasa: Det var ett pressentkort på ett weekendliftkort, typ 2 dagar tror jag.
Drickan har jag inte hört någonting om än.

Kolla i mitt fotoalbum om du vill se mina priser.
Brorsan ville ta en bild på dom och sen la jag ut den.

fyfaan! (avundsjuk) om du inte gillar SugarFree Reddis så kan du skicka en FR mail till mig för att få min adress..

Tillbaka
Topp