jibbmeister2
Ny medlem
Flat
hejhej. Undrar hur många varv ni kan snurra på marken. Inte från någonting utan man står på marken och hoppar. Satte själv 720 igår
hah du sätter inte ens på matta ;D själv 9a .. de handlar inte spin tekniken om är sjukt dålig så vidare bara om spentsenavillberg sa:720 (satt en gång) , men man tappar oftast balansen efter att man landat
Du måste vara ganska spänstig om du ska sätta 900 på markenjeppenator sa:okej.. jag tycker dethär var en ganska onödig tråd.
men för å skryta kan jag säga att jag nästan satt 900 på marken.
Ja så om vi säger att man har en omkrets på 3 meter och en vikt på 0,2 ton och har bra spänst så klarar man ändå lätt 720?charpentier sa:hah du sätter inte ens på matta ;D själv 9a .. de handlar inte spin tekniken om är sjukt dålig så vidare bara om spentsenavillberg sa:720 (satt en gång) , men man tappar oftast balansen efter att man landat
Emil, du måste inte berätta saker för freeride som inte är SANT,charpentier sa:hah du sätter inte ens på matta ;D själv 9a .. de handlar inte spin tekniken om är sjukt dålig så vidare bara om spentsenavillberg sa:720 (satt en gång) , men man tappar oftast balansen efter att man landat
anton nu pratar vi inte stutsmatta pojssken om att surra på marken .. men en 9a var väl n överdrift då ! men 7a sätter man om spinner som en galningavillberg sa:Emil, du måste inte berätta saker för freeride som inte är SANT,charpentier sa:hah du sätter inte ens på matta ;D själv 9a .. de handlar inte spin tekniken om är sjukt dålig så vidare bara om spentsenavillberg sa:720 (satt en gång) , men man tappar oftast balansen efter att man landat
som sagt jag har satt det en gång, men jag tror inte att du har
satt 900 flat, nu ljög du lite väl mycket tyckte jag:P
Det är inte en fråga om spänst.. de sitter i teknik! har man rätt teknik på å snurra så drar du lätt 9a på markenIndaaaHL sa:Du måste vara ganska spänstig om du ska sätta 900 på markenjeppenator sa:okej.. jag tycker dethär var en ganska onödig tråd.
SärskrivarN ??? skärp dig Emil ^^ du sätter inte ens 720 på marken....charpentier sa:hah du sätter inte ens på matta ;D själv 9a .. de handlar inte spin tekniken om är sjukt dålig så vidare bara om spentsenavillberg sa:720 (satt en gång) , men man tappar oftast balansen efter att man landat
men du måste ju också ha spänst för att klara att komma mer en 1cm över marken.jeppenator sa:Det är inte en fråga om spänst.. de sitter i teknik! har man rätt teknik på å snurra så drar du lätt 9a på markenIndaaaHL sa:Du måste vara ganska spänstig om du ska sätta 900 på markenjeppenator sa:okej.. jag tycker dethär var en ganska onödig tråd.
och jag sätter 1080 double plake... -_-palo sa:900 no grab! och 720 mute:D
fränt lär mig.Odlander sa:och jag sätter 1080 double plake... -_-palo sa:900 no grab! och 720 mute:D