Fler som bor i Oslo?

keckepro

Ny medlem
Fler som bor i Oslo?
Hei på er!

Jag bor før tillfællet i Oslo och brukar på helgerna ta mig runt till skidanlæggningarna i nærheten (Trysil, Hafjell, Kvitfjell et.c.). Skall til Norefjell i helgen.

Ær det någon mer av er som också råkar bo hær?

Hade varit kul om man hade dragit ihop ett gæng som åker!

// Fredrik

Fler som bor i Oslo?
jag... har äntligen fått ner skidorna men har tyvärr inte inte så mycket cash før tillfællet. har kanpt råd att åka i tryvann... :/

Fler som bor i Oslo?
Hehe, du får ta och spara lite cash så kan vi ta en tur.
Var i Tryvann igårkvæll. Tyckte det var helt ok om man tar hænsyn till att det ligger 10 minuters kørning från min lægenhet.

Dock lite korta backar. ..

Fler som bor i Oslo?
Yooo! Bor i oslo också.. Har blivit Tryvann ett par gånger och Trysil en gång.. Blir Hafjell imorgon! Vi borde styra något

Fler som bor i Oslo?
keckepro sa:
Kanske plats før en till?
Har tyvär bara 2 platser i bilen, det är en lite jobb bil med skåp :(

kalleeee sa:
hur är parken i tryvann?? bor själv i oslo och letar efter nått bra ställe att åka på
Parken är helt okej. Ganska många boxar och rails. Sen finns det 2-3 större kickar och 2-3 mindre. Sen har dom en PIPE också :), den var riktigt isig i onsdags..

Fler som bor i Oslo?
okej..låter ju bra det =) kanske bli nån sväng dit i helgen då om det inte är nån som har plats över i nån bil åt nått annat håll =)

Fler som bor i Oslo?
Jag och Lurken1823 tänkte sticka till norefjell på söndag.

För er som inte varit eller vet vad norefjell är: http://norefjell.com

Om vi inte blir så många eller om vi blir jättemånga så tar vi bussen t&r och det kostar 450kr inkl liftkort. Det tar ca 1,20h att åka dit och bussen avgår 07:40 från oslo bussterminal.

bokning sker här:
http://media.tellus.no/files/?d=358&i=760

Hör gärna av er till någon av oss via msn eller telefon.

Lurken1823 tel.46223462 msn. marcus_tietjens(a)hotmail.com
Rav3n tel. 482369090 msn. robinj_87(a)hotmail.com

Ha de phett. :D

Fler som bor i Oslo?
ser grymt ut killar..tror jag hakar=) la till er på msn.
sjukt sugen på att åka lite har varit skadad i 2 veckor men nu är jag hel:D

keep on riding!

Fler som bor i Oslo?
Någon som är sugen på att dra och åka någonstans på lördag!?
Alltså 31 jan!? Gärna någonannanstans än tryvann.

Fler som bor i Oslo?
gott, kan messa lurken och kalle också om de vill med, tror vi bestämde något att vi skulle dra någonstans denna helgen.

Fler som bor i Oslo?
Om ni orkar dras med en tjej så hänger jag gärna med på äventyr! Kanske lockar ännu mer med att jag har bil.

Nicole

Fler som bor i Oslo?
Men okey alla som är sugna på att dra till kongsberg på lördag! adda mig på msn så bestämmer vi resten! Tyvärr så kan jag inte på söndag är lite upptagen dåå.

Robinj_87@hotmail.com

Fler som bor i Oslo?
jag var i kongsberget för 2 veckor sedan digade inte parken så mycket och lift kortet låg på 330nkr typ.. de haddde dett stor hopp och det var det fetaste stepdown hoppet jag har hoppat i utan att få bra höjd:S inte styras någon annan backe?

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp