flera toppar?

imladris

Ny medlem
flera toppar?
Hej!
Jag undrar hur kommunikationen ser ut i österrike.
Är det lätt att förflytta sig och variera åkningen mellan flera olika toppar?
Hur är det med liftkort?
FInns det något som gäller på flera orter?
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp