Flotsbro öppnar imorn den 23

erikjo

Ny medlem
tjena
Flottsbro backen öppnar den 23 och är den någon som vet om dem har någon park,rails ännu?¨

e det några som ska dit?

läst nån stans nu att dem inte skulle hinna få upp nått hopp men att dem skulle fixa några rails

jag ska till flottsbro imorn lördag den 26. Det står och syns på deras webbkamera att dom ska ha rails uppe men tyvär inga hopp :(
sen så var det någon på facebook som skrev att railsen var buckliga och utan glid, någon som vet något om det eller ska dit i morn?

Jacob7 sa:
jag ska till flottsbro imorn lördag den 26. Det står och syns på deras webbkamera att dom ska ha rails uppe men tyvär inga hopp :(
sen så var det någon på facebook som skrev att railsen var buckliga och utan glid, någon som vet något om det eller ska dit i morn?
YES! De har typ en åkbar, kort, rak dubbel-rör-rail, en helt OK battleshiprail, med ett halvkass kick till och en box, som antagligen har de sämsta glidet jag nånsin varit med om.... Not too nice... Jag skulle rekommendera att du åker till Hammervillagehill(Hammarbybacken) istället, de har mycket mer uppe ;)
Lycka till med skidåkningen!

Jacob7 sa:
Dt fanns en liten snöval framför railsen som funkade som ett hopp :P gick nästan att landa sideflip

Tillbaka
Topp