Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
YES! De har typ en åkbar, kort, rak dubbel-rör-rail, en helt OK battleshiprail, med ett halvkass kick till och en box, som antagligen har de sämsta glidet jag nånsin varit med om.... Not too nice... Jag skulle rekommendera att du åker till Hammervillagehill(Hammarbybacken) istället, de har mycket mer uppeJacob7 sa:jag ska till flottsbro imorn lördag den 26. Det står och syns på deras webbkamera att dom ska ha rails uppe men tyvär inga hopp
sen så var det någon på facebook som skrev att railsen var buckliga och utan glid, någon som vet något om det eller ska dit i morn?
Dt fanns en liten snöval framför railsen som funkade som ett hopp :P gick nästan att landa sideflipJacob7 sa:jag ska till flottsbro imorn lördag den 26. Det står och syns på deras webbkamera att dom ska ha rails uppe men tyvär inga hopp
sen så var det någon på facebook som skrev att railsen var buckliga och utan glid, någon som vet något om det eller ska dit i morn?