Flottsbro?

Flottsbro?
skittråkit... asså inget bra, parken :D hahahaa, asså det har ju just öppnat så det måste bli bättre annars spyr jag :S

Flottsbro?
Tja
vi har byggt en liten rail-hike-park som innehåller en rak box, ett downkink räcke som vi ställt så det blir mer som ett hustak, ett litet rainbowräcke och ett battleship...

vi har gjort det bästa av den snön som fanns, tro inte att vi är några trollkarlar som sätter upp en park i världsklass efter en ynka vecka med tillräckliga minusgrader

i övrigt så är tävlingsbacken öppen och i bra skick

Man slår lätt ihjäl en eftermiddag om man gillar räcken!

Flottsbro?
Läste att det inte finns nån lift upp. Men kommer det att finnas en mer ordentlig park senare ???
och det räcker väl med att ha liftkort för att vara i rail parken ???

Flottsbro?
självklart kommer man att kunna ta liften till parken när den kommer upp. (Ja den kommer när minusgraderna håller sig stabila, så det kan sprutas)

anledningen till att det fick bli en hike-park, var främst för att hela ettan är avstängd. Bossen vill väl inte att det ska åkas ner där. Sen är ju ytan på parken så liten att det går snabbare att gå upp. Japp har du liftkort är du välkommen att åka park.
Om du bara vill åka i parken och inte i backen behövs inget kort, men det kostar det 20 pix.

Flottsbro?
stämmer bra som anton säger! vi gjorde de bästa av situationen..för dom som suktar efter en ordenklig park på flottsbro kan ja glädja med att säga att just nu och natten igenom kommer dom spruta snö i backe 1 och där med parken! så fort de finns tillräckligt med snö kommer dom att shakta ut den snön å sen kan ja nästintill låva att de kommer bli skitfräckt! so keep on smiling, parken kommer att komma, de är bara att hoppas att dom högra makterna är med oss(men eftersom jag ej är troende så har ja anledning att tvivla) ses där ute!

Flottsbro?
Litet tips från mig till Flottsbro är att fixa till downkinken så att det blir en downkink, för man måste ändå hoppa över första delen nu om man ska raila den. För det andra är det så att alla railsen står för nära varandra så att det är svårt att dra hela linjen, mitt tips är att skita i den lilla kicken ställa ut boxen bakom downkinken för att sedan ställa battlen där boxen står nu. Men de kräver lite energi.

Tillbaka
Topp