Flottsbro!?

GEGEunit

Ny medlem
Flottsbro!?
hellu, nu har de ju kommit fett mäh snö i stockholm, nån som vet om flottsbro, hamamrbybacken öppnat ellr? eller när dom ska öppna

tänkz

Flottsbro!?
på deras hemsida står det att dom ska öppna nu i början av januari ,
men nu när det har kommit fett med snö o blivit minus grader så kanske dom öppnar tidigare ;)

Flottsbro!?
tror inte dom öppnar imårgon!...
står på deras hemmsida att dom måste ha minst några dagars riktig kyl för innan dom öppnar.
''Vi inväntar kyla för att kunna starta snökanonerna.''

Senast ändrad:
Flottsbro!?
haha den där snön som kommit nu får dom knappt 2 cm pistat.... dom måste bara ha KYLA så dom kan använda snökanonerna. för om dom ska ta endast natursnö lär dom ju få vänta tills klimatet ändras och det börjar snöa oftare ;D

Flottsbro!?
bajenbacken har atagit as mkt snö från ishallar tror ja för dom har lassat nu i två dagar, riktigt pissigt för man har inte fått använda deras boxar o rails..

Flottsbro!?
På bajens hemsida står det att snön inte riktigt räcker för att öppna så för mig som inte vet hur läget ser ut antar jag att de öppnar snart.

flottsbro däremot behöver mer kyla för att starta snöproduktionen som nån nämde. Rätt bra att det snöat iaf...

Senast ändrad:
Flottsbro!?
flottsbro öppnar inte om det kommer snö, dom öppnar om det blir kallt så att dom kan tillverka snö.

Flottsbro!?
väsjö backen har ju öppnat. dock lite långt dit men dom har bra med snö och lite rails och boxar och ett hopp som e skönt måste jag säga.
ska nog åka dit igen på lördag :D

Flottsbro!?
download_image.asp

" Vi har färdigställt en railyta med ett rakt- och ett rainbowrail innför helgen.

Dessutom har vi ordnat en fin pulkabacke för alla åksugna. "

Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp