Flottsbro

Flottsbro
Om du kollar deras hemsida www.flottsbro.se så kan du läsa i en av nyheterna att dom ska försöka öppna till julhelgerna.

Om du vill ha ett mer exakt datum får du nog mejla dom dock tror jag det är svårt att säga i dagsläget.

Flottsbro
Vi får hoppas att vädret håller i sig alt att de blir kallare så att dom kan köra igång högtrycks systemet så det kan bli lite skidåkning på jullovet :)

Flottsbro
de hoppas kunna öppna till julhelgen någon gång. vän min ska jobba som snowboardinstruktör där och får lite insiderinformation serru.

Flottsbro
Kommer deras "nya" sittlift fortfarande gå så långsamt? Visst vill man ha nåt för pengarna när man betalar för liftkort men det är inte tid i liften man vill åt liksom.

Flottsbro
Haha näe. Jag var och åkte i Flottsbro för ett par veckor sen. Tog alltid ankarliften upp för deras sittlift var lååååååååånnnnnngggggsam.

Helt ok åkning för övrigt för att vara Stockholm. :)

Flottsbro
Vinter-Paul sa:
Kommer deras "nya" sittlift fortfarande gå så långsamt? Visst vill man ha nåt för pengarna när man betalar för liftkort men det är inte tid i liften man vill åt liksom.
åk inte dit på helgen iaf. en halvtimme liftkö och sedan 5 minuter (om ens det) åkning, inte värt det.

Tillbaka
Topp