Flow blivit bättre?

hhmmmm

Medlem
Flow blivit bättre?
jag hade flow-bindningar för många år sedan och upplevde då att dom inte satt lika tajt på foten som ett par vanliga straps bindningar. Kollade lite nu på flows hemsida och ser att dom detta året verkar ha gjort om spännena för strapen (på dom bättre modellerna) så att man kan dra åt hårdare när foten redan sitter i som på en vanlig bindning, och det borde göra dom väldigt mycket bättre jämfört med tidigare gissar jag. Är det någon som testat?

Det man framförallt är sugen på är ju strapen som trycker jämt över hela foten så man slipper dommna bort i fötterna. Finns det andra bindningar som också har extremt stor strap?
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp