Flux bindningar - återförsäljare?

Joole

Ny medlem
Tjena är ute på jakt efter Flux bindningar och kollat några trådar där dom flesta leder till Permafrost.
men dom har tydligen slutat som återförsäljare för flux.

så undrar om någon vet någon bra sida för dom med återförsäljare eller butik i väst-sverige!? :rolleyes:

ute efter tt30 eller SF45.

Tack på förhand! :D

Permafrost är distributör inte återförsäljare, om inte Marcus slutat. Jag har beställt direkt från honom flera gånger och då skickar han med bussgods. GRYMT serviceminded är han och det har aldrig varit svårt att få nya straps och liknande.

ring honom så ska du se att det löser sig. om inte annat så kan han ju berätta vilka återförsäljare som finns.

Senast ändrad:
Det är inte Marcus som har det längre, men det kan mycket väl vara så att han har några kvar ;)
Men det är synd för Marcus är bäst!

EDIT: Lite minus på Marcus bara för att han inte gav mig flux distributionen :cool:

Senast ändrad:
Mjo snacka med markus och han sa att han inte hade det längre :(
men gav mig priser iallafall. så nu är det bara att jaga ner någon som säljer dom :rolleyes:

Vilket tydligen Jakob gjorde så blir till att kontakta han! tack Hasse! :D

dom har ju dock inte de ja vill ha men kan kanske fråga om dom vill lägga en extra beställning! :/

dock fått för mig att junkyard tar överpris vet inte varför

tja! beställde en lib tech t.rice nyss, och skulle behöva bindningar till skönheten, bestämt mig för flux, men inte vilken modell, alla säger olika. jag kör över hela berget och har åkt i över 10år, så åka kan jag.. har förtillfället ett par sletna burton custom.

ska man ha tt30, sf45, rk30 eller ds30?

fjonte sa:
tja! beställde en lib tech t.rice nyss, och skulle behöva bindningar till skönheten, bestämt mig för flux, men inte vilken modell, alla säger olika. jag kör över hela berget och har åkt i över 10år, så åka kan jag.. har förtillfället ett par sletna burton custom.

ska man ha tt30, sf45, rk30 eller ds30?
TT30 blir aldrig fel och funkar till exakt allt. Jag har kört TT30 väldigt mycket och rekommenderar den starkt. Vill du ha en ännu lite styvare bindning går du på SF45.

Tillbaka
Topp