Flyg till Calgary

Rospigg

Ny medlem
Flyg till Calgary
Jo, det här med flyg till Calgary verkar vara lite för komplicerat för en enkel man som jag, så jag vädjar till någon med bra tips på sidor där man kan finna lågpris flyg till calgary, för jag hittar fan inget.

Tack och hej

Tobias.

Flyg till Calgary
Jag reser flera gånger om året mellan Sverige och Calgary. En resa tur och retur brukar kosta mig kring
10000kr med SAS. Jag är i och för sig över 26, sä det blir ju klart dyrare
Ett tips är att kolla med GoWest resebyrå i Göteborg, de brukar ha rätt ok priser och är väldigt hjälpsamma.

Flyg till Calgary
Jag har bokat på www.travellink.se och fick för två år sedan en resa för 5.500 med Air Canada. Det gäller att kolla med jämna mellanrum. Då bokade jag i augusti och åkte i februari. Tipset är alltså att kolla med jämna mellanrum. Sen varierar priserna från år till år också. Nu är ju bränslet dyrt så då passar de väl på att tjäna en hacka med det argumentet också. Hur som helst, lycka till.

Flyg till Calgary
KLM och deras polare på Northwest airlines brukar ha bra priser till Calgary, jag fick resa för 6 pix när jag åkte, de har ju också sin "dreamsale" fram till den 9:e, kan vara värt att kolla in iaf....

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp