L LIB Ny medlem 2006-02-12 Flykt till Kanada? #1 Jag står inte ut snart! Sämsta vintern sen mannaminne här och i Kanada har de tonvis med snö. Funderar på att åka dit. Följa med?
Jag står inte ut snart! Sämsta vintern sen mannaminne här och i Kanada har de tonvis med snö. Funderar på att åka dit. Följa med?