flytta bindningar

havreboll

Aktiv medlem
flytta bindningar
jag har ett par fujjisar som hade ett par skräpbindnigar på sig när jag köpte dom. så jag bytte till ett par px12 som pga stora fötter fick flyttas isär lite. men dom är fortfarande inte mittmonterade och jag undrar om man kan flytta dom en gång till utan att dom pajjar. alltså flyttade 1 gång tidigare.

var borde jag göra det i stockholms trakten och hur mkt kostar det ca?

Senast ändrad:
flytta bindningar
det går säkert bra. bara man pluggar igen dom gamla hålen. har ingen erfarenhet av att flytta bindningar. Men dom blir säkert inte lika tålig som dom var från början.

flytta bindningar
de e bara å centrera om du vill. har flyttat min a3 ggr å de fungerar prima. gör de på alpint, de är bäst i sthlm.

flytta bindningar
ja det går bra så länge inte de nya hålen blir för nära de gamla, men de vet dom hos butiken du tänkt lämna in på.. gör de på stadium eller intersport , kostar bara 150 kr o du får dom dagen efter om de inte är någe problem.. vet inte va de kostar på alpingaraget men de kan inte vara så dyrt där heller..

Mvh Hampus

flytta bindningar
men staduim å inter kan ju typ ingenting!!!! dom har ju typ info papper från tillverkarna som de går efter. ta alpint, alpingaraget eller skilab!

Tillbaka
Topp