Precis, det borde inte vara vid Örnäset precis!felix sa:Jo, jag såg det... Grunden är väl redan utgrävd?
Riktigt synd det med, för redan nu hamnar ju parken i skugga på kvällarna pga av Coop, men med ytterligare en hall 2m ifrån blir det ju riktigt jäkla trist och instängt.
Men Örnäset, villket skämt!
Vore inte gymnasiebyn ett bra val?
men omg ...felix sa:Jag som inte ens visste var örnäset låg, förstod ingeting av Hogizz karta förens jag gick in på eniro och gjorde en större version av den: http://i31.tinypic.com/muviub.jpg
Då kunde jag se hur man kör ut från staden, och sen förbi coop som jag förstod det och sen vänster? Positionen av coop-mataffär kanske är skev, aldrig vart där...
Funderar på att åka dit ikväll, men vet inte om jag vågar pga av skräcken att köra vilse.
Kanske försöker ändå, sugen på att skatea!
Din kunskap suger Felix :>.felix sa:Var där ikväll, såg inget positivt alls med flytten.
Rampen har redan fyllts med ännu mer klotter, säkert pga av läget och nu måste man väl beväpna sig med kniv om man ska dit efter 20.
Nä, så illa är det kanske inte men nog hade coop eller gymnasiebyn varit grymt mycket bättre. Förstår om ni cykelpojkar tycker om stället, när ni ska få dirt också men asvalt finns ju överallt så ytan spelar ingen roll. Längre till mataffären än det var till Kvantum, och ingen korvgubbe. Fylls säkert med en massa norska white trashare under sommarn som smitit från aronsbadet.
Vem vill ha nära till tennis, planerar du en karriär som björn borg eller? xD
Håller med felix..felix sa:Var där ikväll, såg inget positivt alls med flytten.
Rampen har redan fyllts med ännu mer klotter, säkert pga av läget och nu måste man väl beväpna sig med kniv om man ska dit efter 20.
Nä, så illa är det kanske inte men nog hade coop eller gymnasiebyn varit grymt mycket bättre. Förstår om ni cykelpojkar tycker om stället, när ni ska få dirt också men asvalt finns ju överallt så ytan spelar ingen roll. Längre till mataffären än det var till Kvantum, och ingen korvgubbe. Fylls säkert med en massa norska white trashare under sommarn som smitit från aronsbadet.
Vem vill ha nära till tennis, planerar du en karriär som björn borg eller? xD