Flytta till Chamonix

Gaasse

Ny medlem
Flytta till Chamonix
Hallåj!

Flyttar från L2A till Chamonix nästa vecka. Är inte helt uppdaterad på hur det ligger till med jobb osv i Cham men jag är optimistisk av mig. Jag har kollat in lite olika ställen att bo på, kommer att dela boende med två andra killar. Men jag vänder mig till er som har koll på Chamonix och vill gärna ha alla tips ni kan dela med er!

Tips på boenden? Billigt temporärt boende i ett par veckor men även långtidsboende?

Tips på ställen man kan jobba på?

Är mest ute efter tips och trix. Uppskattar all hjälp jag kan få!

Have a great pow pow day!

Flytta till Chamonix
Tja!

Jag är i samma sits som dig, tänkte sticka ner typ nästa vecka eller veckan efter och leta jobb. Kommer åka själv och behöver hitta boende..

Pm:a om ni hittar boende med en plats över eller tips på billigt boende :)

Flytta till Chamonix
Företaget kontaktades när det var nödvändigt att organisera flytten av kontoret-volymen är ganska anständig, möbler, apparater. Vi letade efter det bästa alternativet för kostnaden. Jag ringde personligen flera företag, flyttstädning pris normal kallas. Här berättade chefen allt i detalj, ganska nöjd och till och med positivt överraskad) vi hjälpte dig att hämta en bil så att du kan flytta allt så snabbt som möjligt. Bilen kom fram till den bestämda tiden, vi behövde movers, och denna tjänst tillhandahålls också här. Vi var nöjda-lastning och lossning var snabb, movers gjorde bra och betalade strikt enligt tariffen

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp