Foam pit Sverige

JonBogero

Medlem
Foam pit Sverige
Hej!

Har suttit och googlat runt en del efter foam pits i Sverige när säsongen är till enda. Finns det några ställen där man kan köra eller finns det några här som har byggt foam pits privat?

Foam pit Sverige
För en herrans massa år sedan var min dåvarande skola på besök hos Cirkus cirkör i Stockholms förorter någonstans, minns att det fanns en foam pit så kan vara värt att höra av sig till dem om du bor i närheten. (Vet att det ska finnas lokaler i Göteborg också). God lycka

Foam pit Sverige
Jag är mer ute efter foam pits som man kan köra med Snowboard och skidor i.

Bounce har big air bag istället. Grymt roligt ställe bara man är där i rätt tid.

Foam pit Sverige
JonBogero sa:

Bounce har big air bag istället. Grymt roligt ställe bara man är där i rätt tid.
Jag trodde dom hade foampits med både bräda och skidor att låna? Jag kanske har missuppfattat. Inte varit där än.

Foam pit Sverige
ChristianLaurila sa:
JonBogero sa:

Jag trodde dom hade foampits med både bräda och skidor att låna? Jag kanske har missuppfattat. Inte varit där än.
Nej det tror jag inte att de har, inget som tyder på det när man är där iaf.

Kollade upp vad det skulle kosta att fylla en foam pit med "riktiga" kuber, för 6x6x1,20 m så går kalaset på c:a 50 loppor!!!
Där rök min budget även vid extremt god rabatt. Behöver ett nytt projekt... :/

Foam pit Sverige
JonBogero sa:
ChristianLaurila sa:
JonBogero sa:

Nej det tror jag inte att de har, inget som tyder på det när man är där iaf.

Kollade upp vad det skulle kosta att fylla en foam pit med "riktiga" kuber, för 6x6x1,20 m så går kalaset på c:a 50 loppor!!!
Där rök min budget även vid extremt god rabatt. Behöver ett nytt projekt... :/
Nya funderingarna är att beställa en Big air bag (Bagjump) från kina för ca 15k, är det någon som har tordas testa detta? :D

Tillbaka
Topp