Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag trodde dom hade foampits med både bräda och skidor att låna? Jag kanske har missuppfattat. Inte varit där än.JonBogero sa:Jag är mer ute efter foam pits som man kan köra med Snowboard och skidor i.
Bounce har big air bag istället. Grymt roligt ställe bara man är där i rätt tid.
Nej det tror jag inte att de har, inget som tyder på det när man är där iaf.ChristianLaurila sa:Jag trodde dom hade foampits med både bräda och skidor att låna? Jag kanske har missuppfattat. Inte varit där än.JonBogero sa:Jag är mer ute efter foam pits som man kan köra med Snowboard och skidor i.
Bounce har big air bag istället. Grymt roligt ställe bara man är där i rätt tid.
Nya funderingarna är att beställa en Big air bag (Bagjump) från kina för ca 15k, är det någon som har tordas testa detta? :DJonBogero sa:Nej det tror jag inte att de har, inget som tyder på det när man är där iaf.ChristianLaurila sa:Jag trodde dom hade foampits med både bräda och skidor att låna? Jag kanske har missuppfattat. Inte varit där än.JonBogero sa:Jag är mer ute efter foam pits som man kan köra med Snowboard och skidor i.
Kollade upp vad det skulle kosta att fylla en foam pit med "riktiga" kuber, för 6x6x1,20 m så går kalaset på c:a 50 loppor!!!
Där rök min budget även vid extremt god rabatt. Behöver ett nytt projekt... :/