FODT Familia snowboardfilmen.

diffused

Medlem
tjenare.
Vet inte om det är rätt forum jag postar i nu men men.
Det är så att jag söker namnet på en låt från extrasekvensen "Riders 2" ur fodt filmen Familia. Det är en reggaelåt och jag blir gaulen på att inte veta vilken det är.
Så om nån visste namnet på den vore det klockrent!
Help me FR forum users, you are my only hope!
/Pelle

Gorilla Zoe - Hood Nigga!

Inte den låten du söker men den här låten är bara för tung diffused!
Hare gott

Jag hittade låten! Efter att ha spelat in den mobilen och mmsat snutten till typ tio pers fick jag svar!
Mr Vegas - Mus come a road va det!

då passar jag på att utnyttja denna lite.. Vet någon vart man kan få tag på alla F.O.D.T filmerna?

Jimpe sa:
då passar jag på att utnyttja denna lite.. Vet någon vart man kan få tag på alla F.O.D.T filmerna?
"1.3 Ansvar och innehåll
Du är själv ansvarig för innehållet du skriver på Freeride. Texten får inte:

* Innehålla länkar/frågor/diskussioner kring nedladdning och kopiering av upphovsrättsskyddad film, musik och program."

Nu känner jag mig som en moraltant

Hogizz sa:
Jimpe sa:
"1.3 Ansvar och innehåll

* Innehålla länkar/frågor/diskussioner kring nedladdning och kopiering av upphovsrättsskyddad film, musik och program."

Hahaha iofs bra, är ju många filmbolag som har det tufft så alltid bra att stödja dom så de kan producera fler filmer...

Hogizz sa:
Jimpe sa:
"1.3 Ansvar och innehåll

Ursäkta herr moraltant :) Men jimpe sa inte att han skulle ladda ner filmerna? (även om han möjligen menade det)

Nåjaa... F.O.D.T productions är technine's filmcrew så med lite tur kan du få tag i filmerna där det säljs technine brädor!

hade faktiskt mer tänkt att köpa filmerna. Har redan Familia och vill ha dom 2 andra eller finns det mer?

Hogizz sa:
Jimpe sa:
"1.3 Ansvar och innehåll

jag ser inget som bryter mot reglerna, han kanske undrade vart man kan köpa filmerna?

Det går att köpa fodt filmerna via www.dogfunk.com, www.saltypeaks.com och www.utilityboardshop.com om jag inte missminner mig. Dogfunk har nog mest. kolla annars www.technine.com för distributörer av technine grejer. på Ebay finns det säkert också nått och enligt min egen erfarenhet av import från USA blir det oftast billigast från Ebay.

Men jag vill inte att beställa från USA. Vill helst hitta en butik i Sverige som säljer dom. Har tittat runt lite o finner inte så mycket. Men hur många filmer är de dom har gjort? är det 3 eller mer?

Jimpe sa:
Men jag vill inte att beställa från USA. Vill helst hitta en butik i Sverige som säljer dom. Har tittat runt lite o finner inte så mycket. Men hur många filmer är de dom har gjort? är det 3 eller mer?
Represent, Moment Of Truth, State Of Mind, Cold World, Familia, One Love, Gen Pop, Livin Proof är ju iaf några...

Kolla F.O.D.T´s myspace http://viewmorepics.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewAlbums&friendID=268355889

l_404a29fcc8206afb72b3c7d225a06f27.jpg

Senast ändrad:

Snödjup

Tillbaka
Topp