Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
kolla med typ bussresor från oslo så borde du hitta nått, sen beror det ju säkert lite på när du har tänkt att åka och så..
och sen vad du ska resa med förnått till oslo (flyg/tåg/buss) beror ju sen lite på var du bor.. om man t ex bor i göteborg som jag nu gör så är Swebuss ett riktigt värt val, 4 timars resa för ca 200kr (är lite olika från gång till gång, priset pendlar mellan typ 75kr till 400)
"googla" säger du, precis som om att man inte hängt på norges alla resesidor och lärt sig norska...
jag har googlat sönder mig. Det är därför jag frågar
gå in på www.nor-way.no sök från Oslo S till Odda. Ta med studentleg så kostar det drygt 200 tror jag...
Från Odda går den här bussen vidare till Utne/Jondal (vet inte pris, så ring). Det är Jondal du ska till.
I Jondal bor man, eller så åker man på något sätt upp en bit till Campingen (vet inte hur det är med buss dit). Men det går buss till skisentret, och förbi campingen, varje dag. Har ingen koll på tider och pris där heller.