Folgefonna sommaren 2011?

Isabellindbom

Ny medlem
jag är sjukt sugen på att dra till folgefonna i sommar minst en månad.
någon som har några tips om jobb, boende o sånt? eller någon som har samma plan och vill joina??
hör gärna av er!!

Går i samma tankar, har dock planerat att stanna där i 3 mån. 1 månads arbete, och 2 månader bestående utav åkning. Vill även jag ha bra tips på boende!

Hur mycket snö finns det egentligen där under sommartiden? Känns som att det måste vara bra högt om det ska vara något värt att åka på.. Har de skön park?:P

Bo på campingen, närmast backen och rätt billigt om jag minns rätt. + att det finns skateramper, studsmattor, sjö att hänga ut vid och massor och trevligt folk att umgås med! Dock blir det jävligt blött om det regnar så ta med vattentätt tält!

Parken i fonna var bra när jag var där förra året, sköna rails och 3 större hopp. 5 små hopp har jag för mig dem hadde. Men vädret var riktigt dåligt när vi var där för dimman låg så tät att man inte såg nästa feature när man åkte in mot den första.. Men förutom det var det en upplevelse att åka dit! Så Shoot! gå inte misste om chansen, skidåkning är lika kul året runt!

jag har faktiskt planer på att dra till stryn i istället.. har sökt lite jobb där o så..
hmm, jaså är de så? försökte snoka på din sida efter ett namn men fann inget.. så vem är du? hehe

Tillbaka
Topp