Bartender1988
Ny medlem
För alla som ska säsonga 2011/2012
Tänkte att kan ju vara trevligt att se vilka lirare som ska hålla till i bakarna i vinter!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nice i vilken?JuliaaJa sa:yes, i skishopen![]()
Trevligt! På torget tror jag det blev.Perra88 sa:Nice i vilken?JuliaaJa sa:yes, i skishopen![]()
Kommer upp för min 3e säsong i fjellbyns skidverksta.!
I Åre ska kanske tilläggas
Jag har oxå fått boende genom mitt jobb.Bartender1988 sa:Kommer jobba på fjällgården å dom fixar boende =) själv då? kanske blir att man flyttar ihopp med något skönt gäng...men börar med boendet man får...Själv då?
Kommer nog flyga opp, det är skönast så. Tjejen min tar bilen opp i Nov när jag drar till sydamerika , därav den sena hemkomsten. normalt hade vi varit på plats sedan 2 veckor.Bartender1988 sa:Till Kula82....Så nu hänger du i Vaxholm? uppvuxen dära.... Men sticker upp då med, hur tar du dig upp? Själv tar man bilen.
Va trevligt! Vad ska du göra där? =)wolwerin sa:Bartender - vi kommer nog bli kolegor på fjällgårn
Trevligt! Ja då får vi ta och styra upp något. Men med andra ord lika bra att shopa klart i sthlm då? Eller har dem bra priser på Åre Skidsport?Kula82 sa:Kommer nog flyga opp, det är skönast så. Tjejen min tar bilen opp i Nov när jag drar till sydamerika , därav den sena hemkomsten. normalt hade vi varit på plats sedan 2 veckor.Bartender1988 sa:Till Kula82....Så nu hänger du i Vaxholm? uppvuxen dära.... Men sticker upp då med, hur tar du dig upp? Själv tar man bilen.
Rabatt i Skistarshop har vi som jobbar på Skistar, 20%
vi har även rabatt på Stadium. 10% tror jag det är, är dock inte riktigt säker.
Själv handlar jag bara på Åre Skidsport.
För oss blir det:
Maja: 2a säsong i Skistarshop Tege
Daniel: 7 säsong Snowboard i Kullen
Fan va sweet! Vet man vem man ska muta för bra priser dåJuliaaJa sa:yes, i skishopen![]()
det e ganska dyrt på skidsport. tror dom har marginal på 2,5 medans one off har på 2,3. men på skidsport har dom ett jävla kunnande som slår det mesta.Bartender1988 sa:Trevligt! Ja då får vi ta och styra upp något. Men med andra ord lika bra att shopa klart i sthlm då? Eller har dem bra priser på Åre Skidsport?Kula82 sa:Kommer nog flyga opp, det är skönast så. Tjejen min tar bilen opp i Nov när jag drar till sydamerika , därav den sena hemkomsten. normalt hade vi varit på plats sedan 2 veckor.Bartender1988 sa:Till Kula82....Så nu hänger du i Vaxholm? uppvuxen dära.... Men sticker upp då med, hur tar du dig upp? Själv tar man bilen.
Rabatt i Skistarshop har vi som jobbar på Skistar, 20%
vi har även rabatt på Stadium. 10% tror jag det är, är dock inte riktigt säker.
Själv handlar jag bara på Åre Skidsport.
För oss blir det:
Maja: 2a säsong i Skistarshop Tege
Daniel: 7 säsong Snowboard i Kullen
Jag kör som kock! Men kommer säkerligen jobba på lite andra ställen i byn! Söker ju oxå ett bartenderjobb!Bartender1988 sa:Va trevligt! Vad ska du göra där? =)wolwerin sa:Bartender - vi kommer nog bli kolegor på fjällgårn
Kanse blir att man fastnar själv!
Har du jobbat där innan? Hur bor du nu?
Det blir ju till att hajka upp imorgon!wolwerin sa:Nu är jag otroligt glad för jag fixat mitt konto här! Har ju inte kunnat logga i! Så gott folk! Första snöängeln är gjord! Toppen lyser upp med solen och abstinensen stiger tills man kan börja hajka upp!
Mitt namn är Eric bott här nu i 5 snart inne på mitt 6e år! För den som vill gå med säsongs gruppen på fb!
Peace love and icecream <3
"Är det här spermabåten till Tallinn?"IngemarH79 sa:Muta och muta, handla mycket så kan det kanske bli lite bra priser. Man kan inte heller påstå att skistarshop har speciellt stort sortiment jämfört med en riktig sportbutik.
Jag sökte till skistarshop i år men har jobbat för länge på skistar och är oerhört dyr i drift jämfört med en 19åring (inget illa ment) så jag fick inget. Hänger vidare med gammfolket i liften. Bergbanan i vinter, blir nog bra. Det blir jag som kör upp krökarna från byn till Fjällgården och Bartenders, varulvar och annat löst folk. Om ni hör någon stå vid bergbanan och låta som Lasse-Kongo är det antagligen jag.
Vi kan inte riktigt säga att vi bott i åre i flera år när vi hela tiden flyttar ner till sthlm Ericwolwerin sa:Nu är jag otroligt glad för jag fixat mitt konto här! Har ju inte kunnat logga i! Så gott folk! Första snöängeln är gjord! Toppen lyser upp med solen och abstinensen stiger tills man kan börja hajka upp!
Mitt namn är Eric bott här nu i 5 snart inne på mitt 6e år! För den som vill gå med säsongs gruppen på fb!
Det är bara i fjol och i år jag varit i Sthlm i 3 månader under sommarn! Mitt hus är det bästa! Någon som är sugen på o starta en bastuklubb hemma hos mig? Jag saknar dig och maja! Älskar er <3Kula82 sa:Vi kan inte riktigt säga att vi bott i åre i flera år när vi hela tiden flyttar ner till sthlm Ericwolwerin sa:Nu är jag otroligt glad för jag fixat mitt konto här! Har ju inte kunnat logga i! Så gott folk! Första snöängeln är gjord! Toppen lyser upp med solen och abstinensen stiger tills man kan börja hajka upp!
Vi har haft hus/lägenhet här men inte riktigt bott va?.. syns snart kompis! gör en snöängel för mig.
Bastuklubben, ligger den i Undersåker?wolwerin sa:Det är bara i fjol och i år jag varit i Sthlm i 3 månader under sommarn! Mitt hus är det bästa! Någon som är sugen på o starta en bastuklubb hemma hos mig? Jag saknar dig och maja! Älskar er <3Kula82 sa:Vi kan inte riktigt säga att vi bott i åre i flera år när vi hela tiden flyttar ner till sthlm Ericwolwerin sa:Nu är jag otroligt glad för jag fixat mitt konto här! Har ju inte kunnat logga i! Så gott folk! Första snöängeln är gjord! Toppen lyser upp med solen och abstinensen stiger tills man kan börja hajka upp!
Vi har haft hus/lägenhet här men inte riktigt bott va?.. syns snart kompis! gör en snöängel för mig.
Bastuklubben ligger i Undersåker Några tjejer skulle uppskattas ^^ När ska bastuklubben börja hållas?!Tancoll sa:Bastuklubben, ligger den i Undersåker?wolwerin sa:Det är bara i fjol och i år jag varit i Sthlm i 3 månader under sommarn! Mitt hus är det bästa! Någon som är sugen på o starta en bastuklubb hemma hos mig? Jag saknar dig och maja! Älskar er <3Kula82 sa:Vi kan inte riktigt säga att vi bott i åre i flera år när vi hela tiden flyttar ner till sthlm Eric
I så fall låter det trevligt!
Ligger bastun vid svartstranden?wolwerin sa:Bastuklubben ligger i Undersåker Några tjejer skulle uppskattas ^^ När ska bastuklubben börja hållas?!Tancoll sa:Bastuklubben, ligger den i Undersåker?wolwerin sa:Det är bara i fjol och i år jag varit i Sthlm i 3 månader under sommarn! Mitt hus är det bästa! Någon som är sugen på o starta en bastuklubb hemma hos mig? Jag saknar dig och maja! Älskar er <3
I så fall låter det trevligt!
från åre eller bastuklubben?jennieolofsson sa:Jag kommer inte kunna hålla mig borta den här vintern heller![]()