För alla som ska säsonga 2011/2012

Ska jobba som frisör under vintern åker upp nu om två veckor ;) jobba vilka tider jag vill och hänga i backen resten av dagen :)

Tancoll sa:
wolwerin sa:
Tancoll sa:
Bastuklubben, ligger den i Undersåker?
I så fall låter det trevligt!
Bastuklubben ligger i Undersåker Några tjejer skulle uppskattas ^^ När ska bastuklubben börja hållas?!
Ligger bastun vid svartstranden? ;)

I så fall innan det ligger is på älven. För den kan vara trevligt att bada i.

Men så snart som möjligt tycker jag. Se om jag får med mig några sådana från folkhögskolan då.
Jamen gör så :-) tjejer uppskattas :-) blir en helt annan skön stämning då :-)

wolwerin sa:
Tjenare! Välkommen!
Lust o vara med bastuklubben?!
Vem är du?! :-)
Tack tack!
Åker upp ensam och känner ingen inom 40 mil ifrån åre så antingen blir det en väldigt ensam vinter eller så blir det awesome ;D
Bastuklubb kan säkert vara intressant :)

piek sa:
wolwerin sa:
Tjenare! Välkommen!
Lust o vara med bastuklubben?!
Vem är du?! :-)
Tack tack!
Åker upp ensam och känner ingen inom 40 mil ifrån åre så antingen blir det en väldigt ensam vinter eller så blir det awesome ;D
Bastuklubb kan säkert vara intressant :)
Men Piek det löser sig ska du se! Skicka gärna ett PM så kan vi byta nummer så kan vi höras av när du kommer upp! Det är ju inte så roligt att inte känna någon i början på ett nytt ställe :-) känns rätt så stelt ;-)
Junemo hoppas du gillar bastu? :-)
Jennie vad gör du i el stockholmo? Känns ju ingen mening med det XD

wolwerin sa:
Bartender1988 sa:
wolwerin sa:
Bartender - vi kommer nog bli kolegor på fjällgårn
Va trevligt! Vad ska du göra där? =)
Kanse blir att man fastnar själv!
Har du jobbat där innan? Hur bor du nu?
Jag kör som kock! Men kommer säkerligen jobba på lite andra ställen i byn! Söker ju oxå ett bartenderjobb!
Nja jag städade där för 4år sen eller ngt sånt :-)
Nä jag bor i mitt hus i Undersåker! Vart kommer du bo o kommer upp då?!
Kommer ta bilen! =) Så det kommer bli många mil själv :P

Bartender1988 sa:
wolwerin sa:
Bartender1988 sa:
Va trevligt! Vad ska du göra där? =)
Kanse blir att man fastnar själv!
Har du jobbat där innan? Hur bor du nu?
Jag kör som kock! Men kommer säkerligen jobba på lite andra ställen i byn! Söker ju oxå ett bartenderjobb!
Haha vart kommer du ta bilen ifrån?!

wolwerin sa:
Bartender1988 sa:
wolwerin sa:
Haha vart kommer du ta bilen ifrån?!
Stockholm, Har en kombi så plats för en till finns det iallfall! Om du vet någon så är det bara att skrika till.

Nä jag är hemma i åre nu men tänkte åka ner och kolla läget med stockholmarna :-) så då åker jag eventuellt ner :-)

Gör det Erik! man vet ju aldrig om jag blir borta en vecka eller 24 månader så ring när du e nere!

Erik vafaan! ännu en gång har du lyckats få något som började så bra till en jäkla kontaktannons!

Shit maan! vet inte om man ska vara imponerad eller oroad ;)

ska göra min första säsong på Holiday Club. Ska bo på kabinbanevägen 15 om någon av mina blivande roomies hänger här så kan ni ju höra av er! :) känner ingen därnere så om någon är sugen på att ta en kall bira och visa en nybörjare byn någon gång så skulle det uppskattas! :D

När kommer du?! Vaf heter du o vart kommeru ifrån :-)
haha klamydia huset..... There legenderna föds

Senast ändrad:
ser ut som att jag åker ner i början på nov. har inte bokat tåg eller så eftersom jag inte vet när jag får börja jobba! Per var namnet, från norrbottens stolthet Boden.

jag anade det där med klammehuset när första träffen på google är en freeridetråd om klamydiahuset på kabinbanevägen. Haha, oh well... ligger ju nära backen iaf

Amanda vi har startat en bastuklubb! Ska du vara med?!
När komner du upp då?

Edit.
Ps. Nu är bastugruppen startad på FB! (Åre Bastuklubb) Join a vettja samma sak som Åre säsong 2011/2012 gruppen på fb

Senast ändrad:
wolwerin sa:
När komner du upp då?

Edit.
Ps. Nu är bastugruppen startad på FB! (Åre Bastuklubb) Join a vettja samma sak som Åre säsong 2011/2012 gruppen på fb
Lägg gärna upp länkarna med.
Facebooks sökmotor är inte så bra..

unespy sa:
ska göra min första säsong på Holiday Club. Ska bo på kabinbanevägen 15 om någon av mina blivande roomies hänger här så kan ni ju höra av er! :) känner ingen därnere så om någon är sugen på att ta en kall bira och visa en nybörjare byn någon gång så skulle det uppskattas! :D
Haha fick också erbjudande om boende där men banga när jag fick veta att det var klamydiahuset! Har hört lite för mycket om det stället ;D

wolwerin sa:
När komner du upp då?

Edit.
Bastuklubben verkar vara stället att hänga på i vinter asså;)

Jag kommer upp 30 nov.

akta er för kabinbanevägen 15! (klamydiahuset)
Dom som bodde där förra säsongen hade skiiiiiiiitmycket problem med hyresvärden.
Han bodde där med dom halva säsongen.
dom bodde 2 i ett rum på 4x5m
dom fick dela på dubbelsängar och betala svinhöga priser.
inga polare är välkomna.
ABSOLUT ingen fest någonsin.
får inte parkera bilen på tomten.
gick någonting sönder så var det återbetalning till tredubbla priset.

the list goes on....

vet att några av dom fortfarande ligger i tvist med edward som han heter. du ska nog byta snabbt som ögat om du inte vill ha en pajjad säsong.

l

För er som har fått boende eller funderar på att bo i Klamme, försök hitta något annat! Bodde där förra säsongen och det är inte värt det även om läget är bra. Vi har fortfarande problem med hyresvärden som nu är stämd av Hyresvärden. Pengarna han får in på hyran hamnar direkt i hans ficka, han dyker upp lite som han vill och han är som en 12åring när det gäller att ta diskussioner. Även om jag var den enda med eget rum av 6 tjejer så är det fan inte värt alla problem som följer med att bo i det huset.

Tancoll sa:
wolwerin sa:
När komner du upp då?

Edit.
Lägg gärna upp länkarna med.
Facebooks sökmotor är inte så bra..
Sorry guys men har bara mobilen som internet just nu! hoppas länkarna är funktionella
Åre Bastuklubb.
http://m.facebook.com/?w2m&_rdr#!/home.php?sk=group_175401295877408&pos=1&__user=674790040

Åre säsong 2011/2012
http://m.facebook.com/?w2m&_rdr#!/home.php?sk=group_258614797492837&pos=1&__user=674790040

Tillbaka
Topp