jennieolofsson
Medlem
För alla som ska säsonga 2011/2012
Hahaha, Åre...stellan-is-on-fire sa:från åre eller bastuklubben?jennieolofsson sa:Jag kommer inte kunna hålla mig borta den här vintern heller![]()
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hahaha, Åre...stellan-is-on-fire sa:från åre eller bastuklubben?jennieolofsson sa:Jag kommer inte kunna hålla mig borta den här vintern heller![]()
Jamen gör såTancoll sa:Ligger bastun vid svartstranden?wolwerin sa:Bastuklubben ligger i Undersåker Några tjejer skulle uppskattas ^^ När ska bastuklubben börja hållas?!Tancoll sa:Bastuklubben, ligger den i Undersåker?
I så fall låter det trevligt!
I så fall innan det ligger is på älven. För den kan vara trevligt att bada i.
Men så snart som möjligt tycker jag. Se om jag får med mig några sådana från folkhögskolan då.
Vissa av oss är ju dom gjorda för det här livet.jennieolofsson sa:Jag kommer inte kunna hålla mig borta den här vintern heller![]()
Tack tack!wolwerin sa:Tjenare! Välkommen!
Lust o vara med bastuklubben?!
Vem är du?!![]()
Jag bangar inte! Blir dock kvar i Tjockholm ett tag till...wolwerin sa:Men jennie komigen ;-) lets haka på sauna night :-D
Men Piek det löser sig ska du se! Skicka gärna ett PM så kan vi byta nummer så kan vi höras av när du kommer upp! Det är ju inte så roligt att inte känna någon i början på ett nytt ställepiek sa:Tack tack!wolwerin sa:Tjenare! Välkommen!
Lust o vara med bastuklubben?!
Vem är du?!![]()
Åker upp ensam och känner ingen inom 40 mil ifrån åre så antingen blir det en väldigt ensam vinter eller så blir det awesome ;D
Bastuklubb kan säkert vara intressant![]()
Bastuklubb!? Vem kan säga nejwolwerin sa:Bartender - vi kommer nog bli kolegor på fjällgårn
Hehe min bastuklubb kommer bli the club of the year XDBartender1988 sa:Bastuklubb!? Vem kan säga nejwolwerin sa:Bartender - vi kommer nog bli kolegor på fjällgårn
Med andra ord: JA jag är med!![]()
Kommer ta bilen! =) Så det kommer bli många mil själv :Pwolwerin sa:Jag kör som kock! Men kommer säkerligen jobba på lite andra ställen i byn! Söker ju oxå ett bartenderjobb!Bartender1988 sa:Va trevligt! Vad ska du göra där? =)wolwerin sa:Bartender - vi kommer nog bli kolegor på fjällgårn
Kanse blir att man fastnar själv!
Har du jobbat där innan? Hur bor du nu?
Nja jag städade där för 4år sen eller ngt sånt![]()
Nä jag bor i mitt hus i Undersåker! Vart kommer du bo o kommer upp då?!
Haha vart kommer du ta bilen ifrån?!Bartender1988 sa:Kommer ta bilen! =) Så det kommer bli många mil själv :Pwolwerin sa:Jag kör som kock! Men kommer säkerligen jobba på lite andra ställen i byn! Söker ju oxå ett bartenderjobb!Bartender1988 sa:Va trevligt! Vad ska du göra där? =)
Kanse blir att man fastnar själv!
Har du jobbat där innan? Hur bor du nu?
Stockholm, Har en kombi så plats för en till finns det iallfall! Om du vet någon så är det bara att skrika till.wolwerin sa:Haha vart kommer du ta bilen ifrån?!Bartender1988 sa:Kommer ta bilen! =) Så det kommer bli många mil själv :Pwolwerin sa:Jag kör som kock! Men kommer säkerligen jobba på lite andra ställen i byn! Söker ju oxå ett bartenderjobb!
Får reda på datumen denna vekan, intruduktions datum är inte spikade, men blir iallfall senast 1a dec, när ska du upp, går nog att styra datumen litewolwerin sa:När åker du?! Funderar på och kanske joina om det är ett datum som passar!
Haha, inte ljuga!jennieolofsson sa:Hahaha, Åre...stellan-is-on-fire sa:från åre eller bastuklubben?jennieolofsson sa:Jag kommer inte kunna hålla mig borta den här vintern heller![]()
Får jag basta med dig?Junemo sa:Första säsongen, skidskolan.![]()
Bastu e gött.,
Göre!! :Dwolwerin sa:Ska vi starta en bastu grupp på FB?!
Om du ger mig gratis boende hela säsongen! :Dluddelarsson sa:Får jag basta med dig?Junemo sa:Första säsongen, skidskolan.![]()
Bastu e gött.,![]()
Haha lugna nuJunemo sa:Om du ger mig gratis boende hela säsongen! :Dluddelarsson sa:Får jag basta med dig?Junemo sa:Första säsongen, skidskolan.![]()
Bastu e gött.,![]()
Lägg gärna upp länkarna med.wolwerin sa:Amanda vi har startat en bastuklubb! Ska du vara med?!
När komner du upp då?
Edit.
Ps. Nu är bastugruppen startad på FB! (Åre Bastuklubb) Join a vettja samma sak som Åre säsong 2011/2012 gruppen på fb
Haha fick också erbjudande om boende där men banga när jag fick veta att det var klamydiahuset! Har hört lite för mycket om det stället ;Dunespy sa:ska göra min första säsong på Holiday Club. Ska bo på kabinbanevägen 15 om någon av mina blivande roomies hänger här så kan ni ju höra av er!känner ingen därnere så om någon är sugen på att ta en kall bira och visa en nybörjare byn någon gång så skulle det uppskattas! :D
Bastuklubben verkar vara stället att hänga på i vinter assåwolwerin sa:Amanda vi har startat en bastuklubb! Ska du vara med?!
När komner du upp då?
Edit.
Ps. Nu är bastugruppen startad på FB! (Åre Bastuklubb) Join a vettja samma sak som Åre säsong 2011/2012 gruppen på fb
Sorry guys men har bara mobilen som internet just nu! hoppas länkarna är funktionellaTancoll sa:Lägg gärna upp länkarna med.wolwerin sa:Amanda vi har startat en bastuklubb! Ska du vara med?!
När komner du upp då?
Edit.
Facebooks sökmotor är inte så bra..