För snow/brädåkare!

Robert89

Aktiv medlem
För snow/brädåkare!
Vad gör man när man kommit hem efter årets snowboard säsong, inte har något jobb och vädret fortfarande suger? Jo, man skaffar sig en Jumpboard och förlänger säsongen!

Hittade en länk till brädan när jag läste igenom "skidor till studsmatta-tråden" här på forumet och beställde en direkt. Fick den idag och den är väl typ som man kan vänta sig. Halvhård bräda man spänner på sina skor. Helt klart ett roligt alternativ till den vanliga hoppningen och kanske man kan öva upp sin snurrteknik bättre med en platta på fötterna?

Tänkte att det kanske finns fler brädåkare där ute som möjligtvis skulle tycka det vore najs med en hoppbräda men inte sett att det finns! Kan förövrigt säga att det är sjukt varmt att hoppa i full snowboardbeklädnad men vad gör man inte för lite spexiga bilder ;)

4dc1594c0ae7b32c1d876d5b1a3bf581.jpg

Skaffa en du med!
fe21205aac5fc3705521daabb68b48b9.jpg

Senast ändrad:
För snow/brädåkare!
Håller med, grymt kul att hoppa. Får tacka så mycket för provåket Robert, blir beställa egen på direkten.

För snow/brädåkare!
ja gjorde en egen med ett skateboarddeck och ett par tofflor som ja tejpade fast med silvertejp. funkar finfint

För snow/brädåkare!
ja, borde inte vara så svårt att göra något liknande själv! Jag orkade dock inte testa och jag vill va säker på att inte skada mattan så då vare enkelt att beställa en som är gjort för att funka :D

Tillbaka
Topp