för stora boots?

MartinOrndahl

Ny medlem
för stora boots?
Sitter o klurar på att köpa en evil twin, funkar det att köra med boots 44 på en 151cm me en waist width på 248mm? blir brädan för smal?
 
för stora boots?
I detta fall kan man säga ett nej så länge du inte tänker borra nya hål ute på kontaktpunterna och köra ^^ du bör nog kika åt wide boards eller åtminstone midwide..
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp