före jul....

dame

Medlem
före jul....
jag ska till åre den 19dec och undrar hur bra åkning det är och hur många backar det är som är öppna då?? för det har väl inte kommit så där väldans mycke snö eller?? och äre värt att åka skoter då eller äre för lite snö i terrängen??

//Danne

före jul....
Jag skall också upp då.. hoppas att det hinner komma lite snö så att det inte blir lika dåligt som julen förra året..

före jul....
åre va värdelöst vid den här tiden förra året... det var bara en natt som det kom ny snö och det va på nyårsnatten å då va man så jävla trött såman kom inte upp förrän vd 11 å då va det inte mycket lössnö kvar... jag fattar inte, hela norrland har runt 50 cm eller mer men så lilla snö lösa åre har bara 10 det e fan synd

före jul....
ja det låter ju inte alltför bra... får väl bara hoppas på det bästa... men backarna är väl ok iallefall??

före jul....
Bakkene var enorme i dag. Gästrappet var ENOOOORMT bra- den beste kunstsnøen jeg har kjørt på, close to the real thing, kaldt med -19 fra morgenen, men det var bare å kle seg godt :-)

före jul....
Hej där...

det la visserligen av att snöa innan vi gick in i december men å andra sidan så har temperaturen hållit sig på rätt sida nollstrecket med bred marginal. D.v.s. att det kunnat spruta bra, tycker jag iaf, så därför tror jag att backarna kommer att vara bra till 19:e. Då är det lite fler liftar öppna som det låter eftersom de har lovat att öppna VM 6:an till helgen...så den 19: är nog pisterna riktigt bra!

ha en bra dag....

före jul....
Fick precis reda på att det blir en vecka för mig också... åker upp den 20:e och blir kvar till 29-30 är lite osäkert men jag är ganska lugn för backar hinner nog bli bra kollad lite web cams och är inte det minsta orolig för att hela lågzon ska kunna öppna till den 20:e som är ut lovat tror jag..

Nu är det bara att börja dansa snö dans...

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp