S
SpaJJJk
Guest
Förhållanden i St Anton?
Är det någon som vet hur det ser ut just nu i St.Anton med boende och möjligeher till arbete där? även hur bra är snöförhållanden där, och om man fixar en husbil dit ner, finns de nå fina elstolpar att koppla in den i så man kan bo i den kanske? Om man siktar på att dra ner nu i slutet på jan och stanna säsongen ut? Dock är de en fördel om inte priset blir allt för högt heller.